Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kognitywna rola przekazu wizualnego we współczesnej edukacji

Autorzy:
Wieczorek-Tomaszewska, Małgorzata
Tytuł pełny:
Kognitywna rola przekazu wizualnego we współczesnej edukacji / Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska
Rok wydania:
2012
Szukaj w:
Problemy edukacji jutra w dobie globalizacji, s. 203-224
Uwagi:
Bibliogr. s. 221-223
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Psychologia poznawcza
Nauczanie - metody
Informacja wizualna
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Metafora
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01749caa#a2200313#i#4500
001 3222600674836
003 OLSZT 005
005 20240125114119.8
008 150408s2012####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Wieczorek-Tomaszewska, Małgorzata.
245 1 0 %a Kognitywna rola przekazu wizualnego we współczesnej edukacji / %c Małgorzata Wieczorek-Tomaszewska.
260 # %c 2012.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr. s. 221-223.
520 8 %a <br>- Pojęcie wiedzy wizualnej a kompetencje wizualne<br>- Percepcja, określenie znaczenia<br>- Formy przekazu wiedzy<br>- Metafora<br>- Zdobywanie wiedzy o świecie<br>- Badania własne - raport z pilotażowych badań kognitywnych, cel - eksploracja zależności i porównanie poziomu umiejętności tworzenia strukturalnych ciągów znaczeniowych przy pomocy określeń językowych oraz przedstawień wizualnych.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Psychologia poznawcza
650 9 %a Nauczanie %x metody
650 9 %a Informacja wizualna
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Metafora
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Problemy edukacji jutra w dobie globalizacji, %g s. 203-224 %w xx002689572 %w (NUKAT)vtls002689572 %z ISBN 9788361991601 (seria) %z ISBN 9788361991069
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600674836 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Pojęcie wiedzy wizualnej a kompetencje wizualne
- Percepcja, określenie znaczenia
- Formy przekazu wiedzy
- Metafora
- Zdobywanie wiedzy o świecie
- Badania własne - raport z pilotażowych badań kognitywnych, cel - eksploracja zależności i porównanie poziomu umiejętności tworzenia strukturalnych ciągów znaczeniowych przy pomocy określeń językowych oraz przedstawień wizualnych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz