Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zabawa symboliczna jako sposób rozwijania kompetencji społecznych dzieci z autyzmem

Autorzy:
Sokołowska-Kasperiuk, Agnieszka
Tytuł pełny:
Zabawa symboliczna jako sposób rozwijania kompetencji społecznych dzieci z autyzmem / Agnieszka Sokołowska-Kasperiuk
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Diagnoza i metody wspomagania rozwoju, s. 177-195
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Kompetencje społeczne
Nauczanie
Gry i zabawy
Rehabilitacja medyczna
Zastosowanie i wykorzystanie
Dziecko autystyczne
Zabawa symboliczna
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Medycyna i zdrowie
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01823caa#a2200325#i#4500
001 3222600686336
003 OLSZT 005
005 20240416200056.5
008 150515s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Sokołowska-Kasperiuk, Agnieszka.
245 1 0 %a Zabawa symboliczna jako sposób rozwijania kompetencji społecznych dzieci z autyzmem / %c Agnieszka Sokołowska-Kasperiuk.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Pojęcie zabawy<br>- Typowe formy i etapy rozwoju zabawy dziecięcej<br>- Specyfika rozwoju zabawy u dzieci z autyzmem<br>- Powody ograniczeń w rozwoju zabawy u dzieci z autyzmem<br>- Terapeutyczne możliwości wykorzystywania zabawy do budowania kompetencji społecznych dzieci z autyzmem (na przykładzie video modelingu)
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Gry i zabawy
650 9 %a Rehabilitacja medyczna
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Dziecko autystyczne
653 1 0 %a Zabawa symboliczna
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Diagnoza i metody wspomagania rozwoju, %g s. 177-195 %w xx003412455 %w (NUKAT)vtls003412455 %z ISBN 9788372999061
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600686336 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Pojęcie zabawy
- Typowe formy i etapy rozwoju zabawy dziecięcej
- Specyfika rozwoju zabawy u dzieci z autyzmem
- Powody ograniczeń w rozwoju zabawy u dzieci z autyzmem
- Terapeutyczne możliwości wykorzystywania zabawy do budowania kompetencji społecznych dzieci z autyzmem (na przykładzie video modelingu)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz