Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona

Autorzy:
Kołodziejski, Maciej
Tytuł pełny:
Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona / Maciej Kołodziejski
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, s. 179-191
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Gordon, Edwin (1927-2015)
Audiacja
Metody nauczania
Muzyka
Edukacja progresywistyczna
Edukacja i pedagogika
Kultura i sztuka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01527caa#a2200301#i#4500
001 3222600693599
003 OLSZT 005
005 20240125114122.1
008 150610s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kołodziejski, Maciej.
245 1 0 %a Aktywne uczenie się muzyki w pedagogice Edwina E. Gordona / %c Maciej Kołodziejski.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Wgląd w wartości edukacyjne teorii uczenia się muzyki <br>- Wprowadzenie w filozofię progresywizmu w kontekście teorii E.E. Gordona<br>- Progresywistyczny charakter teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona<br>- Zastosowanie teorii uczenia się muzyki w praktyce szkolnej
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
600 1 9 %a Gordon, Edwin %d (1927-2015)
650 9 %a Audiacja
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Muzyka
653 1 0 %a Edukacja progresywistyczna
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
773 0 # %i // W: %t Edukacja małego dziecka. T. 9, Szkoła - przemiany instytucji i jej funkcji, %g s. 179-191 %w xx003308675 %w (NUKAT)vtls003308675 %z ISBN 9788375874686 %z ISBN 9788378506577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600693599 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Wgląd w wartości edukacyjne teorii uczenia się muzyki
- Wprowadzenie w filozofię progresywizmu w kontekście teorii E.E. Gordona
- Progresywistyczny charakter teorii uczenia się muzyki E.E. Gordona
- Zastosowanie teorii uczenia się muzyki w praktyce szkolnej

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz