Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dostrzec dziecko z perspektywy edukacji włączającej

LDR 04974cam#a2200817#i#4500
001 3222600694202
003 OLSZT 005
005 20240125114122.8
008 150612s2012####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788362302444
035 %a xx002512764
035 %a (NUKAT)vtls002512764
040 %a TOR U/PDJR %c TOR U/PDJR %d TOR U/JR %d WR U/BSs %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Kruk-Lasocka, Joanna %d (1954- ).
245 1 0 %a Dostrzec dziecko z perspektywy edukacji włączającej / %c Joanna Kruk-Lasocka.
260 # %a Wrocław : %b Dolnośląska Szkoła Wyższa, %c cop. 2012.
300 %a 239 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
380 %a Książki
500 %a Aneks.
504 %a Bibliogr. s. 217-230.
520 8 %a Idea samostanowienia, pedagogika włączająca - baza dla samostanowienia, skażenie środowiska a problemy rozwoju dzieci, uzależnienie od komputera, nieobecni rodzice, rodzina zagrożona wykluczeniem społecznym, rodzina niepełna, z problemem alkoholowym, więź dziecka z matką - osłabienie, integracja sensoryczna - zakłócenia, dzieci zagrożone fobią i lękiem społecznym, dziecko krzywdzone (przemoc fizyczna, molestowanie, odrzucenie emocjonalnie), zaburzenia więzi i trudności dzieci adoptowanych, dziecko chore na cukrzycę, "błazen klasowy", dzieci niezgrabne i "niesforne", dzieci z ADHD i FAS, trudności dziecka z niepełnosprawnością intelektualną, dziecko autystyczne i z zespołem Aspergera, dziecko głuche i niedosłyszące, dziecko niewidome i niedowidzące w przedszkolu i w szkole, dzieci niezgrabne, o słabej koordynacji ruchowej i trudnościami planowania motorycznego, obserwacja dziecka, badanie rozwoju umysłowego, emocjonalnego
520 8 %a i społecznej wzajemności, psychologiczna analiza rysunków dzieci, miejsce dziecka w grupie rówieśniczej, przesiewowe testy psychomotoryczne (MOT 4-6, PST, Bateria - 5/6S), arteterapia, relaksacja i joga, metoda M.C. Knillów oraz Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Metoda Dobrego Startu, zabawy społeczne, piłki edukacyjne "Edubal", terapia więzi, zabawy psychomotoryczne (J. i A. Majewscy),
648 9 %a 2001-
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Więź rodzinna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Dziecko maltretowane
650 9 %a Dziecko seksualnie wykorzystywane
650 9 %a Dziecko chore na cukrzycę %x nauczanie
650 9 %a Dziecko z ADHD
650 9 %a Dziecko z FAS
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Dziecko autystyczne
650 9 %a Dziecko z zespołem Aspergera
650 9 %a Dziecko głuche
650 9 %a Dziecko niewidome
650 9 %a Dziecko z porażeniem mózgowym
650 9 %a Grupy rówieśnicze
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Dziecko %x psychoterapia
650 9 %a Arteterapia
650 9 %a Techniki relaksacyjne
650 9 %a Metoda Sherborne
650 9 %a Metoda Dobrego Startu
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Rodzina
650 9 %a Lęk
650 9 %a Psychologia rodziny
650 9 %a Rodzina adopcyjna
650 9 %a Sieroctwo
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Rysunki
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko niedostosowane społecznie
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Diagnostyka medyczna
650 9 %a Diagnoza psychologiczna
653 1 0 %a Samostanowienie
655 9 %a Gry i zabawy dziecięce
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli
655 9 %a Gry i zabawy ruchowe
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Medycyna i zdrowie
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600694202 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-62302-44-4

Idea samostanowienia, pedagogika włączająca - baza dla samostanowienia, skażenie środowiska a problemy rozwoju dzieci, uzależnienie od komputera, nieobecni rodzice, rodzina zagrożona wykluczeniem społecznym, rodzina niepełna, z problemem alkoholowym, więź dziecka z matką - osłabienie, integracja sensoryczna - zakłócenia, dzieci zagrożone fobią i lękiem społecznym, dziecko krzywdzone (przemoc fizyczna, molestowanie, odrzucenie emocjonalnie), zaburzenia więzi i trudności dzieci adoptowanych, dziecko chore na cukrzycę, "błazen klasowy", dzieci niezgrabne i "niesforne", dzieci z ADHD i FAS, trudności dziecka z niepełnosprawnością intelektualną, dziecko autystyczne i z zespołem Aspergera, dziecko głuche i niedosłyszące, dziecko niewidome i niedowidzące w przedszkolu i w szkole, dzieci niezgrabne, o słabej koordynacji ruchowej i trudnościami planowania motorycznego, obserwacja dziecka, badanie rozwoju umysłowego, emocjonalnego

i społecznej wzajemności, psychologiczna analiza rysunków dzieci, miejsce dziecka w grupie rówieśniczej, przesiewowe testy psychomotoryczne (MOT 4-6, PST, Bateria - 5/6S), arteterapia, relaksacja i joga, metoda M.C. Knillów oraz Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Metoda Dobrego Startu, zabawy społeczne, piłki edukacyjne "Edubal", terapia więzi, zabawy psychomotoryczne (J. i A. Majewscy),

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 176872
Sygnatura:
W 176872 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz