%a TOR U/PDJR %c TOR U/PDJR %d TOR U/JR %d WR U/BSs %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100
1
%a Kruk-Lasocka, Joanna %d (1954- ).
245
1
0
%a Dostrzec dziecko z perspektywy edukacji włączającej / %c Joanna Kruk-Lasocka.
260
#
%a Wrocław : %b Dolnośląska Szkoła Wyższa, %c cop. 2012.
300
%a 239 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
380
%a Książki
500
%a Aneks.
504
%a Bibliogr. s. 217-230.
520
8
%a Idea samostanowienia, pedagogika włączająca - baza dla samostanowienia, skażenie środowiska a problemy rozwoju dzieci, uzależnienie od komputera, nieobecni rodzice, rodzina zagrożona wykluczeniem społecznym, rodzina niepełna, z problemem alkoholowym, więź dziecka z matką - osłabienie, integracja sensoryczna - zakłócenia, dzieci zagrożone fobią i lękiem społecznym, dziecko krzywdzone (przemoc fizyczna, molestowanie, odrzucenie emocjonalnie), zaburzenia więzi i trudności dzieci adoptowanych, dziecko chore na cukrzycę, "błazen klasowy", dzieci niezgrabne i "niesforne", dzieci z ADHD i FAS, trudności dziecka z niepełnosprawnością intelektualną, dziecko autystyczne i z zespołem Aspergera, dziecko głuche i niedosłyszące, dziecko niewidome i niedowidzące w przedszkolu i w szkole, dzieci niezgrabne, o słabej koordynacji ruchowej i trudnościami planowania motorycznego, obserwacja dziecka, badanie rozwoju umysłowego, emocjonalnego
520
8
%a i społecznej wzajemności, psychologiczna analiza rysunków dzieci, miejsce dziecka w grupie rówieśniczej, przesiewowe testy psychomotoryczne (MOT 4-6, PST, Bateria - 5/6S), arteterapia, relaksacja i joga, metoda M.C. Knillów oraz Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Metoda Dobrego Startu, zabawy społeczne, piłki edukacyjne "Edubal", terapia więzi, zabawy psychomotoryczne (J. i A. Majewscy),
648
9
%a 2001-
650
9
%a Edukacja włączająca
650
9
%a Więź rodzinna
650
9
%a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650
9
%a Dziecko maltretowane
650
9
%a Dziecko seksualnie wykorzystywane
650
9
%a Dziecko chore na cukrzycę %x nauczanie
650
9
%a Dziecko z ADHD
650
9
%a Dziecko z FAS
650
9
%a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650
9
%a Dziecko autystyczne
650
9
%a Dziecko z zespołem Aspergera
650
9
%a Dziecko głuche
650
9
%a Dziecko niewidome
650
9
%a Dziecko z porażeniem mózgowym
650
9
%a Grupy rówieśnicze
650
9
%a Diagnoza pedagogiczna
650
9
%a Dziecko %x psychoterapia
650
9
%a Arteterapia
650
9
%a Techniki relaksacyjne
650
9
%a Metoda Sherborne
650
9
%a Metoda Dobrego Startu
650
9
%a Psychologia dziecka
650
9
%a Rodzina
650
9
%a Lęk
650
9
%a Psychologia rodziny
650
9
%a Rodzina adopcyjna
650
9
%a Sieroctwo
650
9
%a Uczniowie
650
9
%a Rysunki
650
9
%a Dziecko z niepełnosprawnością
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Dziecko niedostosowane społecznie
650
9
%a Rozwój psychofizyczny dziecka
650
9
%a Wspomaganie rozwoju
650
9
%a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650
9
%a Diagnostyka medyczna
650
9
%a Diagnoza psychologiczna
653
1
0
%a Samostanowienie
655
9
%a Gry i zabawy dziecięce
655
9
%a Poradniki dla nauczycieli
655
9
%a Gry i zabawy ruchowe
658
%a Socjologia i społeczeństwo
658
%a Psychologia
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Medycyna i zdrowie
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600694202 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-62302-44-4
Idea samostanowienia, pedagogika włączająca - baza dla samostanowienia, skażenie środowiska a problemy rozwoju dzieci, uzależnienie od komputera, nieobecni rodzice, rodzina zagrożona wykluczeniem społecznym, rodzina niepełna, z problemem alkoholowym, więź dziecka z matką - osłabienie, integracja sensoryczna - zakłócenia, dzieci zagrożone fobią i lękiem społecznym, dziecko krzywdzone (przemoc fizyczna, molestowanie, odrzucenie emocjonalnie), zaburzenia więzi i trudności dzieci adoptowanych, dziecko chore na cukrzycę, "błazen klasowy", dzieci niezgrabne i "niesforne", dzieci z ADHD i FAS, trudności dziecka z niepełnosprawnością intelektualną, dziecko autystyczne i z zespołem Aspergera, dziecko głuche i niedosłyszące, dziecko niewidome i niedowidzące w przedszkolu i w szkole, dzieci niezgrabne, o słabej koordynacji ruchowej i trudnościami planowania motorycznego, obserwacja dziecka, badanie rozwoju umysłowego, emocjonalnego
i społecznej wzajemności, psychologiczna analiza rysunków dzieci, miejsce dziecka w grupie rówieśniczej, przesiewowe testy psychomotoryczne (MOT 4-6, PST, Bateria - 5/6S), arteterapia, relaksacja i joga, metoda M.C. Knillów oraz Ruchu Rozwijającego W. Sherborne, Metoda Dobrego Startu, zabawy społeczne, piłki edukacyjne "Edubal", terapia więzi, zabawy psychomotoryczne (J. i A. Majewscy),
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.