Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Edukacja do czy w starości? : w którym wieku należy nabywać wiedzę do rozwiązywania zadań rozwojowych starości?

Автори:
Liszka, Magdalena
Повна назва:
Edukacja do czy w starości? : w którym wieku należy nabywać wiedzę do rozwiązywania zadań rozwojowych starości? / Magdalena Liszka
Дата публікації:
2008
Шукати в:
Edukacja do i w starości, s. 127-132
Зауваження:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Тема:
Geragogika
Starość
Socjologia i społeczeństwo
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01395caa#a2200253#i#4500
001 3222600709994
003 OLSZT 005
005 20240125114126.9
008 150925s2008####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Liszka, Magdalena.
245 1 0 %a Edukacja do czy w starości? : %b w którym wieku należy nabywać wiedzę do rozwiązywania zadań rozwojowych starości? / %c Magdalena Liszka.
260 # %c 2008.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Opis badań mających na celu ustalenie, do której grupy wiekowej należy adresować wiedzę, dotyczącą rozwiązywania zadań w zakresie edukacji do starości. Osobami badanymi byli seniorzy - 60-96 lat, studenci - 19-22 lata i dzieci w wieku szkolnym - 10-12 lat.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Geragogika
650 9 %a Starość
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja do i w starości, %g s. 127-132 %w xx001289065 %w (NUKAT)vtls001289065 %z ISBN 9788389914217
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600709994 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Opis badań mających na celu ustalenie, do której grupy wiekowej należy adresować wiedzę, dotyczącą rozwiązywania zadań w zakresie edukacji do starości. Osobami badanymi byli seniorzy - 60-96 lat, studenci - 19-22 lata i dzieci w wieku szkolnym - 10-12 lat.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр