Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak biblioteka pedagogiczna może wspierać nauczycieli w promocji czytelnictwa?

LDR 02183caa#a2200349#i#4500
001 3222600710156
003 OLSZT 005
005 20240215200201.8
008 150930s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Mróz, Marta %c (bibliotekarz).
245 0 0 %a Jak biblioteka pedagogiczna może wspierać nauczycieli w promocji czytelnictwa? / %c Marta Mróz.
380 %a Artykuły
520 8 %a Prezentacja działań podjętych przez Bibliotekę Pedagogiczną w Tarnowie w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli (m.in. polonistów, nauczycieli nauczania początkowego) i bibliotekarzy szkół wszystkich etapów oraz przedszkoli. Przykłady dobrych praktyk: integracja środowiska; biblioterapia, sieciowy kanon lektur, bank pomysłów na aktywizację czytelniczą; spotkania z ekspertem, konkurs czytelniczy; spotkania autorskie; alternatywne sposoby promocji czytelnictwa.
610 2 9 %a Biblioteka Pedagogiczna (Tarnów)
648 9 %a 2001-
650 9 %a Czytelnictwo dziecięce %x popularyzacja %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Współdziałanie %x szkolnictwo %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Współpraca międzybiblioteczna %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Biblioteki pedagogiczne
650 9 %a Promocja czytelnictwa
650 9 %a Doskonalenie zawodowe
650 9 %a Nauczyciele
651 9 %a Polska
651 9 %a Tarnów (woj. małopolskie)
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Zarządzanie i marketing
773 0 # %i // %t Poradnik Bibliotekarza. - %w (OLSZT 005)3222400293356 %g 2015, nr 6, s. 9-12 %x 0032-4752
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600710156 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Prezentacja działań podjętych przez Bibliotekę Pedagogiczną w Tarnowie w ramach sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli (m.in. polonistów, nauczycieli nauczania początkowego) i bibliotekarzy szkół wszystkich etapów oraz przedszkoli. Przykłady dobrych praktyk: integracja środowiska; biblioterapia, sieciowy kanon lektur, bank pomysłów na aktywizację czytelniczą; spotkania z ekspertem, konkurs czytelniczy; spotkania autorskie; alternatywne sposoby promocji czytelnictwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz