Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Innowacyjność uczenia się i nauczania języków obcych wśród osób niepełnosprawnych : szanse i bariery

Автори:
Filipkowska, Agnieszka
Повна назва:
Innowacyjność uczenia się i nauczania języków obcych wśród osób niepełnosprawnych : szanse i bariery / Agnieszka Filipkowska
Дата публікації:
2013
Шукати в:
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. T. 2, s. 199-206
Зауваження:
Bibliogr
Тема:
Języki - nauczanie
Dziecko z niepełnosprawnością
Nauczanie
Młodzież z niepełnosprawnością
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Polska
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01488caa#a2200277#i#4500
001 3222600710842
003 OLSZT 005
005 20240304200227.4
008 151007s2013####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Filipkowska, Agnieszka.
245 1 0 %a Innowacyjność uczenia się i nauczania języków obcych wśród osób niepełnosprawnych : %b szanse i bariery / %c Agnieszka Filipkowska.
260 # %c 2013.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Zawiera wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 50 nauczycieli języków obcych.
650 9 %a Języki %x nauczanie
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Młodzież z niepełnosprawnością
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. T. 2, %g s. 199-206 %w xx002986708 %w (NUKAT)vtls002986708 %z ISBN 9788371732898
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600710842 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Zawiera wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 50 nauczycieli języków obcych.

Надіслати думку

Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

Формуляр