Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Integracja nauczania : uwarunkowania, praktyka

Autorzy:
Treliński, Gustaw (1939- )
Tytuł pełny:
Integracja nauczania : uwarunkowania, praktyka / Gustaw Treliński
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Matematyczna edukacja wczesnoszkolna, s. 197-223
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Nauczanie zintegrowane
Matematyka (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Matematyka
Gatunek / Forma:
Artykuły
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01616caa#a2200277#i#4500
001 3222600710861
003 OLSZT 005
005 20240125114127.5
008 151009s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Treliński, Gustaw %d (1939- ).
245 1 0 %a Integracja nauczania : %b uwarunkowania, praktyka / %c Gustaw Treliński.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Teoria a praktyka integrowana nauczania<br>- Sytuacje dydaktyczne jako podstawowa froma organizacji pracy dzieci - przesłanki i założenia, specyfika relacji między uczniem a nauczycielem, przykłady sytuacji dydaktycznych<br>- Refleksja nad zadaniem i jego rozwiązaniem - potrzeba innego spojerzenia na szkolne zadania, szkolne zadania jako komunikaty językowe, zadania matematyczne i matematyzacja, matematyzowanie a integracja nauczania
650 9 %a Nauczanie zintegrowane
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
655 9 %a Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Matematyka
773 0 # %i // W: %t Matematyczna edukacja wczesnoszkolna, %g s. 197-223 %w xx003414731 %w (NUKAT)vtls003414731 %z ISBN 9788371733093
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600710861 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Teoria a praktyka integrowana nauczania
- Sytuacje dydaktyczne jako podstawowa froma organizacji pracy dzieci - przesłanki i założenia, specyfika relacji między uczniem a nauczycielem, przykłady sytuacji dydaktycznych
- Refleksja nad zadaniem i jego rozwiązaniem - potrzeba innego spojerzenia na szkolne zadania, szkolne zadania jako komunikaty językowe, zadania matematyczne i matematyzacja, matematyzowanie a integracja nauczania

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz