Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dziecko/uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną : szczególne potrzeby edukacyjne

Autorzy:
Zaorska, Marzenna
Tytuł pełny:
Dziecko/uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną : szczególne potrzeby edukacyjne / Marzenna Zaorska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Edukacja i rehabilitacja dzieci z niepełnosprawnością, s. 57-85
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Kształcenie integracyjne
Edukacja włączająca
Dziecko głuchoniewidome
Nauczanie
Dziecko z niepełnosprawnością
Indywidualny Plan Nauczania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02018caa#a2200301#i#4500
001 3222600711458
003 OLSZT 005
005 20240125114127.6
008 151019s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b38876668
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Zaorska, Marzenna.
245 1 0 %a Dziecko/uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną : %b szczególne potrzeby edukacyjne / %c Marzenna Zaorska.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Czym są niepełnosprawności poważne, złożone, sprzężone? - ujęcie definicyjno-interpretacyjne<br>- Jakie są/mogą być konsekwencje funkcjonalne niepełnosprawności złożonej, sprzężonej?<br>- Poznanie otaczającej rzeczywistości<br>- Orientacja i poruszanie się w przestrzeni<br>- Komunikacja z otoczeniem<br>- Realizacja czynności samoobsługowych i czynności związanych z życie codziennym, odpoczynek, rekreacja, rozwijanie zainteresowań<br>- Jakie są najczęstsze przyczyny niepełnosprawności sprzężonej?<br>- Dziecko z niepełnosprawnością sprzężoną w systemie edukacji integracyjnej i włączającej - możliwości i ograniczenia - edukacja ucznia głuchoniewidomego
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Kształcenie integracyjne
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Dziecko głuchoniewidome
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością
653 2 0 %a Indywidualny Plan Nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Edukacja i rehabilitacja dzieci z niepełnosprawnością, %g s. 57-85 %w xx003476714 %w (NUKAT)vtls003476714 %z ISBN 9788372999498
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600711458 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Czym są niepełnosprawności poważne, złożone, sprzężone? - ujęcie definicyjno-interpretacyjne
- Jakie są/mogą być konsekwencje funkcjonalne niepełnosprawności złożonej, sprzężonej?
- Poznanie otaczającej rzeczywistości
- Orientacja i poruszanie się w przestrzeni
- Komunikacja z otoczeniem
- Realizacja czynności samoobsługowych i czynności związanych z życie codziennym, odpoczynek, rekreacja, rozwijanie zainteresowań
- Jakie są najczęstsze przyczyny niepełnosprawności sprzężonej?
- Dziecko z niepełnosprawnością sprzężoną w systemie edukacji integracyjnej i włączającej - możliwości i ograniczenia - edukacja ucznia głuchoniewidomego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz