Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Indywidualny plan wsparcia ucznia niewidomego, jego rodziców i nauczycieli : studium przypadku

Autorzy:
Paplińska, Małgorzata
Witczak-Nowotna, Joanna (1975- )
Tytuł pełny:
Indywidualny plan wsparcia ucznia niewidomego, jego rodziców i nauczycieli : studium przypadku / Małgorzata Paplińska, Joanna Witczak-Nowotna
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Edukacja i rehabilitacja dzieci z niepełnosprawnością, s. 161-182
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dziecko niewidome
Nauczanie
Indywidualny Plan Nauczania
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01796caa#a2200265#i#4500
001 3222600711500
003 OLSZT 005
005 20240425200119.3
008 151019s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b3887684x
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Paplińska, Małgorzata.
245 1 0 %a Indywidualny plan wsparcia ucznia niewidomego, jego rodziców i nauczycieli : %b studium przypadku / %c Małgorzata Paplińska, Joanna Witczak-Nowotna.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- IPW - ważniejsze elementy koncepcji<br>- Najważniejsze obszary wsparcia ucznia niewidomego - komunikacja i dostęp do informacji (komunikacja w klasie, brajl), adaptacja otoczenia i materiałów dydaktycznych (aranżacja klasy, grafika dotykowa), poznawanie rzeczywistości i rozumienie pojęć, orientacja przestrzenna i samodzielne, bezpieczne poruszanie się, samodzielność - wykonywanie czynności życia codziennego<br>- IPW Michała - niewidomego ucznia szkoły ogólnodostępnej podstawowej (kl. IV) - struktura IPW, ewaluacja
650 9 %a Dziecko niewidome
650 9 %a Nauczanie
653 1 0 %a Indywidualny Plan Nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
700 1 # %a Witczak-Nowotna, Joanna %d (1975- ).
773 0 # %i // W: %t Edukacja i rehabilitacja dzieci z niepełnosprawnością, %g s. 161-182 %w xx003476714 %w (NUKAT)vtls003476714 %z ISBN 9788372999498
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600711500 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- IPW - ważniejsze elementy koncepcji
- Najważniejsze obszary wsparcia ucznia niewidomego - komunikacja i dostęp do informacji (komunikacja w klasie, brajl), adaptacja otoczenia i materiałów dydaktycznych (aranżacja klasy, grafika dotykowa), poznawanie rzeczywistości i rozumienie pojęć, orientacja przestrzenna i samodzielne, bezpieczne poruszanie się, samodzielność - wykonywanie czynności życia codziennego
- IPW Michała - niewidomego ucznia szkoły ogólnodostępnej podstawowej (kl. IV) - struktura IPW, ewaluacja

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz