Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowa jakość w badaniach użytkowników biblioteka

Autorzy:
Kędzierska, Edyta
Sobielga, Jolanta
Zawałkiewicz, Aldona (1959- )
Tytuł pełny:
Nowa jakość w badaniach użytkowników biblioteka / Edyta Kędzierska, Jolanta Sobielga, Aldona Zawałkiewicz
Szukaj w:
Bibliotekarz. - 2015, nr 1, s. 12-15
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Temat:
Bibliotekarstwo
Metody badawcze
Jakość
Użytkownicy informacji
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01544caa#a2200265#i#4500
001 3222600712495
003 OLSZT 005
005 20240125114127.4
008 151022s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kędzierska, Edyta.
245 1 0 %a Nowa jakość w badaniach użytkowników biblioteka / %c Edyta Kędzierska, Jolanta Sobielga, Aldona Zawałkiewicz.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Dotychczasowe doświadczenia w zakresie badania użytkowników bibliotek. Działania SBP na rzecz badań satysfakcji użytkowników bibliotek. Badanie satysfakcji użytkowników jako element systemu analizy funkcjonowania bibliotek. Metodologia badań satysfakcji użytkowników. Nowe wyzwania w zakresie badania efektywności bibliotek.
650 9 %a Bibliotekarstwo
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Jakość
650 9 %a Użytkownicy informacji
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
700 1 # %a Sobielga, Jolanta.
700 1 # %a Zawałkiewicz, Aldona %d (1959- ).
773 0 # %i // %t Bibliotekarz. - %w (OLSZT 005)3222400293110 %g 2015, nr 1, s. 12-15 %x O208-4333
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600712495 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Dotychczasowe doświadczenia w zakresie badania użytkowników bibliotek. Działania SBP na rzecz badań satysfakcji użytkowników bibliotek. Badanie satysfakcji użytkowników jako element systemu analizy funkcjonowania bibliotek. Metodologia badań satysfakcji użytkowników. Nowe wyzwania w zakresie badania efektywności bibliotek.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz