Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Edukacja jako siła

Autorzy:
Brameld, Theodore Burghard Hurt (1904-1987)
Tytuł pełny:
Edukacja jako siła / Theodore Brameld ; tł.: Piotr Kostyło ; wstęp Hanna Kostyło i Piotr Kostyło
Rok wydania:
2014
Wydawca:
Bydgoszcz : Uniwersytet Kazimierza Wielkiego
ISBN:
9788370969974
Seria:
Biblioteka Myśli Pedagogicznej
Opis fizyczny:
210 s. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 28-29. Indeksy
Temat:
Filozofia edukacji
Kształcenie
Filozofia społeczna
Zmiana społeczna
Filozofia i etyka
Gatunek / Forma:
Książki
Współtwórcy:
Kostyło, Piotr (1963- ). Tłumacz
Zielińska-Kostyło, Hanna (1963- ). Autor wstępu
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego (Bydgoszcz). Wydawnictwo. Wydawca
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02040cam#a2200373#i#4500
001 3222600713134
003 OLSZT 005
005 20240125114128.9
008 151027s2014####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788370969974
035 %a xx003378173
035 %a (NUKAT)vtls003378173
040 %a OLSZT 003/ISO %c OLSZT 003/ISOs %e PNN %d OLSZT 005
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Brameld, Theodore Burghard Hurt %d (1904-1987).
245 1 0 %a Edukacja jako siła / %c Theodore Brameld ; tł.: Piotr Kostyło ; wstęp Hanna Kostyło i Piotr Kostyło.
260 # %a Bydgoszcz : %b Uniwersytet Kazimierza Wielkiego, %c 2014.
300 %a 210 s. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
490 1 %a Biblioteka Myśli Pedagogicznej
504 %a Bibliogr. s. 28-29. Indeksy.
520 8 %a Filozofia rekonstrukcjonizmu społecznego, edukacja jako siła, kryzys jako edukacja, konflikty w amerykańskiej teorii edukacji, zrekonstruowana filozofia edukacji, obszary graniczne w teorii edukacji i w praktyce edukacyjnej, nauczyciel i pedagog jako najważniejszy zawód, religijny wymiar edukacji, wartości jako zaniedbany obszar edukacji, cywilizacja światowa jako cel edukacji publicznej.<br>Załącznik: Powinności lidera oświatowego
650 9 %a Filozofia edukacji
650 9 %a Kształcenie
650 9 %a Filozofia społeczna
650 9 %a Zmiana społeczna
658 %a Filozofia i etyka
700 1 # %a Kostyło, Piotr %d (1963- ). %e Tłumacz
700 1 # %a Zielińska-Kostyło, Hanna %d (1963- ). %e Autor wstępu
710 2 # %a Uniwersytet Kazimierza Wielkiego (Bydgoszcz). %b Wydawnictwo. %4 pbl
830 0 %a Biblioteka Myśli Pedagogicznej
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600713134 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-7096-997-4

Filozofia rekonstrukcjonizmu społecznego, edukacja jako siła, kryzys jako edukacja, konflikty w amerykańskiej teorii edukacji, zrekonstruowana filozofia edukacji, obszary graniczne w teorii edukacji i w praktyce edukacyjnej, nauczyciel i pedagog jako najważniejszy zawód, religijny wymiar edukacji, wartości jako zaniedbany obszar edukacji, cywilizacja światowa jako cel edukacji publicznej.
Załącznik: Powinności lidera oświatowego

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
KG 177165
Sygnatura:
W 177165 Wypożyczalnia
Stan fizyczny:
nowa
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Lokalizacja:
Lokalizacja
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz