Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczej

library suggestion
LDR 02468caa#a2200373#i#4500
001 3222600713181
003 OLSZT 005
005 20240229200104.9
008 151026s2013####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Minczakiewicz, Elżbieta Maria.
245 1 0 %a Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczej / %c Elżbieta M. Minczakiewicz.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Zaburzenia mowy jako istotny czynnik naznaczania i marginalizowania ucznia<br>- Wielkość populacji dzieci i młodzieży z wadami i zaburzeniami mowy<br>- Przyczyny wad i zaburzeń mowy u dzieci i młodzieży<br>- <b>Opis badań</b><br><b>cel:</b> poznanie i określenie pozycji społecznej uczniów z zaburzeniami mowy (seplenienie, jąkanie, rotacyzm, hotetontyzm, mutyzm) w klasie szkolnej i grupie rówieśniczej, a także rozmiar trudności szkolnych, jakie często przejawiają uczniowie z diagnozą wad i zaburzeń mowy<br><b>grupa badawcza:</b> uczniowie klas 0-3 szkół podstawowych i uczniowie gimnazjów
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Odrzucenie rówieśnicze
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami mowy
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Uczniowie gimnazjów
650 9 %a Marginalizacja społeczna
650 9 %a Niepowodzenia szkolne
650 9 %a Socjalizacja
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dzieci o specjalnych potrzebach komunikacyjnych,, %g s. 251-270 %w xx002979433 %w (NUKAT)vtls002979433 %z ISBN 9788378504894
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600713181 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Zaburzenia mowy jako istotny czynnik naznaczania i marginalizowania ucznia
- Wielkość populacji dzieci i młodzieży z wadami i zaburzeniami mowy
- Przyczyny wad i zaburzeń mowy u dzieci i młodzieży
- Opis badań
cel: poznanie i określenie pozycji społecznej uczniów z zaburzeniami mowy (seplenienie, jąkanie, rotacyzm, hotetontyzm, mutyzm) w klasie szkolnej i grupie rówieśniczej, a także rozmiar trudności szkolnych, jakie często przejawiają uczniowie z diagnozą wad i zaburzeń mowy
grupa badawcza: uczniowie klas 0-3 szkół podstawowych i uczniowie gimnazjów

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form