Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Terapia logopedyczna i wspomaganie edukacyjne dziecka dwujęzycznego z dysleksją : na przykładzie argentyńskiego ucznia w polskiej szkole

Autorzy:
Młyński, Rafał
Tytuł pełny:
Terapia logopedyczna i wspomaganie edukacyjne dziecka dwujęzycznego z dysleksją : na przykładzie argentyńskiego ucznia w polskiej szkole / Rafał Młyński
Rok wydania:
2012
Szukaj w:
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. T. 1, s. 152-160
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dysleksja i dysgrafia
Język polski (przedmiot szkolny)
Nauczanie
Szkoły podstawowe
Matematyka (przedmiot szkolny)
Przyroda (przedmiot szkolny)
Dwujęzyczność
Korekcja czytania
Korekcja pisania
Polska
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Literaturoznawstwo
Matematyka
Biologia
Geografia i nauki o Ziemi
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02339caa#a2200397#i#4500
001 3222600713669
003 OLSZT 005
005 20240416200048.8
008 151102s2012####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Młyński, Rafał.
245 1 0 %a Terapia logopedyczna i wspomaganie edukacyjne dziecka dwujęzycznego z dysleksją : %b na przykładzie argentyńskiego ucznia w polskiej szkole / %c Rafał Młyński.
260 # %c 2012.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Celem artykułu jest ukazanie specyfiki kształcenia w systemie polskiej oświaty dwujęzycznego dziecka cudzoziemskiego ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Za przykład posłużył przypadek argentyńskiego ucznia uczęszczającego do krakowskiej szkoły podstawowej. Zaburzenie rozwojowe (dysleksja) oraz sytuacja językowa (dwujęzyczność hiszpańsko-polska) chłopca spowodowały konieczność usprawnienia procesu kształcenia w zakresie nauczania jęz. polskiego, matematyki i przyrody oraz przeprowadzenie terapii logopedycznej.
650 9 %a Dysleksja i dysgrafia
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły podstawowe
650 9 %a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9 %a Przyroda (przedmiot szkolny)
650 9 %a Dwujęzyczność
650 9 %a Korekcja czytania
650 9 %a Korekcja pisania
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
658 %a Matematyka
658 %a Biologia
658 %a Geografia i nauki o Ziemi
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. T. 1, %g s. 152-160 %w (OLSZT 005)3222400290395 %z ISBN 9788371732713
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600713669 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem artykułu jest ukazanie specyfiki kształcenia w systemie polskiej oświaty dwujęzycznego dziecka cudzoziemskiego ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Za przykład posłużył przypadek argentyńskiego ucznia uczęszczającego do krakowskiej szkoły podstawowej. Zaburzenie rozwojowe (dysleksja) oraz sytuacja językowa (dwujęzyczność hiszpańsko-polska) chłopca spowodowały konieczność usprawnienia procesu kształcenia w zakresie nauczania jęz. polskiego, matematyki i przyrody oraz przeprowadzenie terapii logopedycznej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz