Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obraz rodziny w ujęciu studentek pedagogiki

Autorzy:
Minczanowska, Aleksandra
Stokłosa, Małgorzata
Tytuł pełny:
Obraz rodziny w ujęciu studentek pedagogiki / Aleksandra Minczanowska, Małgorzata Stokłosa
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Rodzina jako wartość, s. 319-326
Uwagi:
Streszcz. ang
Temat:
Pedagogika
Szkolnictwo wyższe
Rodzina
Studenci
Polska
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01289caa#a2200301#i#4500
001 3222600714169
003 OLSZT 005
005 20240125114129.3
008 151105s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b49158235
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Minczanowska, Aleksandra.
245 1 0 %a Obraz rodziny w ujęciu studentek pedagogiki / %c Aleksandra Minczanowska, Małgorzata Stokłosa.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Pedagogika
650 9 %a Szkolnictwo wyższe
650 9 %a Rodzina
650 9 %a Studenci
651 9 %a Polska
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Stokłosa, Małgorzata.
773 0 # %i // W: %t Rodzina jako wartość, %g s. 319-326 %w xx003464288 %w (NUKAT)vtls003464288 %z ISBN 9788376116877
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600714169 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz