Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Prawidłowa diagnoza ucznia

library suggestion
LDR 01301caa#a2200253#i#4500
001 3222600714632
003 OLSZT 005
005 20240125114129.5
008 151107s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Łoskot, Małgorzata.
245 1 0 %a Prawidłowa diagnoza ucznia / %c Małgorzata Łoskot.
380 %a Artykuły
520 8 %a Diagnoza indywidualnych potrzeb oraz możliwości psychofizycznych i edukacyjnych ucznia. Diagnozowanie - proces długotrwały, wymagający czasu i rzetelności. Szkolna diagnoza wstępna. Pogłębiona diagnoza psychopedagogiczna.
650 9 %a Diagnoza pedagogiczna
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
658 %a Psychologia
658 %a Medycyna i zdrowie
773 0 # %i // %t Głos Pedagogiczny. - %w (OLSZT 005)3222400293336 %g 2015, styczeń, s. 46-49 %x 1899-6760
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600714632 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Diagnoza indywidualnych potrzeb oraz możliwości psychofizycznych i edukacyjnych ucznia. Diagnozowanie - proces długotrwały, wymagający czasu i rzetelności. Szkolna diagnoza wstępna. Pogłębiona diagnoza psychopedagogiczna.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form