Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola dzienniczka wydarzeń w twórczym przyswajaniu języka przez dzieci głuche

Autorzy:
Plutecka, Katarzyna
Tytuł pełny:
Rola dzienniczka wydarzeń w twórczym przyswajaniu języka przez dzieci głuche / Katarzyna Plutecka
Rok wydania:
2010
Szukaj w:
Edukacja i rehabilitacja osób z wadą słuchu - wyzwania współczesności, s. 94-104
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. w jęz. ang
Temat:
Język polski - nauczanie - gimnazja specjalne
Język
Młodzież głucha
Językoznawstwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01619caa#a2200265#i#4500
001 3222600714663
003 OLSZT 005
005 20240125114129.7
008 151106s2010####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Plutecka, Katarzyna.
245 1 0 %a Rola dzienniczka wydarzeń w twórczym przyswajaniu języka przez dzieci głuche / %c Katarzyna Plutecka.
260 # %c 2010.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Opis badań własnych, w których przedmiotem analizy były dzienniczki wydarzeń czterech uczniów z klasy III Gimnazjum nr 17 w SOSW dla Dzieci Niesłyszących w Krakowie. Treść dzienniczków była skoncentrowana wokół przeżyć związanych z wakacjami w okresie letnim. W podejściu analityczno-interpretacyjnym zwrócono uwagę na twórczy charakter przyswajania języka, czyli: sposób budowania tekstu, dostosowanie wypowiedzi do sytuacji i właściwości słuchacza.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Język polski %x nauczanie %x gimnazja specjalne
650 9 %a Język
650 9 %a Młodzież głucha
658 %a Językoznawstwo
773 0 # %i // W: %t Edukacja i rehabilitacja osób z wadą słuchu - wyzwania współczesności, %g s. 94-104 %w xx001609288 %w (NUKAT)vtls001609288 %z ISBN 9788389163622
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600714663 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Opis badań własnych, w których przedmiotem analizy były dzienniczki wydarzeń czterech uczniów z klasy III Gimnazjum nr 17 w SOSW dla Dzieci Niesłyszących w Krakowie. Treść dzienniczków była skoncentrowana wokół przeżyć związanych z wakacjami w okresie letnim. W podejściu analityczno-interpretacyjnym zwrócono uwagę na twórczy charakter przyswajania języka, czyli: sposób budowania tekstu, dostosowanie wypowiedzi do sytuacji i właściwości słuchacza.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz