%a Dyrektor szkoły - koncepcje i wyzwania : %b między teorią a praktyką / Antoni J. Jeżowski, Joanna Madalińska-Michalak.
260
#
%a Warszawa : %b Ośrodek Rozwoju Edukacji, %c 2015.
300
%a 104 s. : %b il. ; %c 30 cm.
380
%a Książki
504
%a Bibliogr. s. 98-103.
520
8
%a <br>Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko dyrektora szkoły, status dyrektora szkoły, obraz polskich dyrektorów szkół na podstawie danych statystycznych za lata 2010-2015, zadania dyrektora szkoły.<br>Role, jakie odgrywa dyrektor szkoły (kierownik, administrator, menedżer, przywódca) i specyfika jego działania (kierowanie ludźmi, administrowanie zasobami, zarządzanie procesami, przewodzenie rozwojowi szkoły), złożoność pracy, warunki, które decydują o jej jakości.<br>Misja i wizja szkoły, budowanie wieloletniego planu finansowego, planowanie w cyklu edukacyjnym, osiąganie celów i realizacja zadań, wymienność i koherentność ról.
648
9
%a 2001-
650
9
%a Dyrektorzy szkół %x praca
650
9
%a Szkolnictwo
650
9
%a Zarządzanie oświatą
650
9
%a Dyrektorzy szkół
651
9
%a Polska
658
%a Zarządzanie i marketing
658
%a Edukacja i pedagogika
700
1
#
%a Madalińska-Michalak, Joanna.
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600715111 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 978-83-64915-44-4
Wymagania stawiane kandydatom na stanowisko dyrektora szkoły, status dyrektora szkoły, obraz polskich dyrektorów szkół na podstawie danych statystycznych za lata 2010-2015, zadania dyrektora szkoły. Role, jakie odgrywa dyrektor szkoły (kierownik, administrator, menedżer, przywódca) i specyfika jego działania (kierowanie ludźmi, administrowanie zasobami, zarządzanie procesami, przewodzenie rozwojowi szkoły), złożoność pracy, warunki, które decydują o jej jakości. Misja i wizja szkoły, budowanie wieloletniego planu finansowego, planowanie w cyklu edukacyjnym, osiąganie celów i realizacja zadań, wymienność i koherentność ról.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.