Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła jako ważny kontekst rozwoju dzieci i młodzieży. Cz. 1

propozycja biblioteki
LDR 01571caa#a2200313#i#4500
001 3222600717715
003 OLSZT 005
005 20240125114131.2
008 151201s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Grzegorzewska, Iwona %c (psychologia).
245 1 0 %a Szkoła jako ważny kontekst rozwoju dzieci i młodzieży. %n Cz. 1 / %c Iwona Grzegorzewska.
380 %a Artykuły
520 8 %a Szkoła jako czynnik ryzyka zagrożenia psychopatologią. Konsekwencje negatywnego oddziaływania szkoły na funkcjonowanie uczniów.
650 9 %a Psychopatologia
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Dziecko z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Młodzież z zaburzeniami rozwoju
650 9 %a Rozwój psychofizyczny młodzieży
650 9 %a Geneza
650 9 %a Patologia społeczna
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2015, nr 6, s. 20-21 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600717715 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Szkoła jako czynnik ryzyka zagrożenia psychopatologią. Konsekwencje negatywnego oddziaływania szkoły na funkcjonowanie uczniów.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz