Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nowe formy komunikacji z użytkownikiem biblioteki publicznej i uniwersyteckiej : podobieństwa i różnice

propozycja biblioteki
LDR 02162caa#a2200385#i#4500
001 3222600718365
003 OLSZT 005
005 20240227200037.3
008 151208s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Malesa, Renata.
245 1 0 %a Nowe formy komunikacji z użytkownikiem biblioteki publicznej i uniwersyteckiej : %b podobieństwa i różnice / %c Renata Malesa.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł zawiera analizę badawczą form komunikacji z użytkownikiem, które dostępne są na stronach internetowych wszystkich wojewódzkich bibliotek publicznych i piętnastu uniwersyteckich. Najczęściej wykorzystywane w bibliotekach narzędzia i technologie Web 2.0 to: blogi, podkasty, czytniki RSS, komunikatory internetowe, aplikacje typu Wiki i Flickr, formularze kontaktowe i serwisy społecznościowe.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Bibliotekarstwo %x strony WWW %z Polska
650 9 %a Biblioteki publiczne %x organizacja %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Bibliotekarstwo
650 9 %a Web 2.0
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
650 9 %a Społeczeństwo informacyjne
650 9 %a Komunikacja społeczna
650 9 %a Biblioteki akademickie
651 9 %a Polska
658 %a Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
658 %a Media i komunikacja społeczna
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Biblioteka w przestrzeni edukacyjnej, %w xx003139574 %w (NUKAT)vtls003139574 %g s. 45-58 %z ISBN 9788372718693
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222600718365 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł zawiera analizę badawczą form komunikacji z użytkownikiem, które dostępne są na stronach internetowych wszystkich wojewódzkich bibliotek publicznych i piętnastu uniwersyteckich. Najczęściej wykorzystywane w bibliotekach narzędzia i technologie Web 2.0 to: blogi, podkasty, czytniki RSS, komunikatory internetowe, aplikacje typu Wiki i Flickr, formularze kontaktowe i serwisy społecznościowe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz