Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Systemowa terapia rodzin w pracy psychoterapeuty w poradni psychologiczno-pedagogicznej i w gimnazjum

Autorzy:
Kozera-Mikuła, Patrycja
Tytuł pełny:
Systemowa terapia rodzin w pracy psychoterapeuty w poradni psychologiczno-pedagogicznej i w gimnazjum / Patrycja Kozera-Mikuła
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Pedagogika opiekuńcza, s. 258-273
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Systemowa terapia rodzin
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Psycholodzy szkolni - praca
Uczniowie - psychoterapia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01649caa#a2200265#i#4500
001 3222700721872
003 OLSZT 005
005 20240125114133.6
008 160105s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kozera-Mikuła, Patrycja.
245 1 0 %a Systemowa terapia rodzin w pracy psychoterapeuty w poradni psychologiczno-pedagogicznej i w gimnazjum / %c Patrycja Kozera-Mikuła.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Założenia podejścia systemowego w psychoterapii oraz charakterystyka podejścia komunikacyjnego, strategicznego i strukturalnego, zasady pracy w ramach mediolańskiej szkoły terapii rodzin<br>- Zjawisko delegowania dziecka jako pacjenta przez zaburznony system rodzinny czy szkolny i jego konsekwencje psychologiczne<br>- Specyfika pracy terapeutycznej z rodziną na terenie poradni psychologiczno-pedagogicznej i gabinetu psychologa szkolnego - opis przypadku<br>- Zalety podejścia systemowego
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Systemowa terapia rodzin
650 9 %a Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
650 9 %a Psycholodzy szkolni %x praca
650 9 %a Uczniowie %x psychoterapia
773 0 # %i // W: %t Pedagogika opiekuńcza, %g s. 258-273 %w xx003279053 %w (NUKAT)vtls003279053 %z ISBN 9788389639486
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700721872 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Założenia podejścia systemowego w psychoterapii oraz charakterystyka podejścia komunikacyjnego, strategicznego i strukturalnego, zasady pracy w ramach mediolańskiej szkoły terapii rodzin
- Zjawisko delegowania dziecka jako pacjenta przez zaburznony system rodzinny czy szkolny i jego konsekwencje psychologiczne
- Specyfika pracy terapeutycznej z rodziną na terenie poradni psychologiczno-pedagogicznej i gabinetu psychologa szkolnego - opis przypadku
- Zalety podejścia systemowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz