Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauczyciel - organizator środowiska edukacyjnego do uczenia się dziecka w interakcjach z rówieśnikiem

Autorzy:
Andrzejewska, Jolanta (pedagogika)
Tytuł pełny:
Nauczyciel - organizator środowiska edukacyjnego do uczenia się dziecka w interakcjach z rówieśnikiem / Jolanta Andrzejewska
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
W trosce o rozwój i wczesną edukację dziecka, s. 181-194
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Grupy rówieśnicze
Wychowanie przedszkolne - metody
Dziecko w wieku przedszkolnym
Praca zespołowa
Współdziałanie
Rozwój psychofizyczny dziecka
Uczenie się
Socjologia i społeczeństwo
Psychologia
Biologia
Medycyna i zdrowie
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02023caa#a2200361#i#4500
001 3222700722695
003 OLSZT 005
005 20240125114134.8
008 160116s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Andrzejewska, Jolanta %c (pedagogika).
245 1 0 %a Nauczyciel - organizator środowiska edukacyjnego do uczenia się dziecka w interakcjach z rówieśnikiem / %c Jolanta Andrzejewska.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Znaczenie interakcji dziecka z rówieśnikiem. Znaczenie grupy rówieśniczej. Rodzaje interakcji między dziećmi w procesie uczenia się. Uczenie się poprzez współpracę w zespole. Uczenie się poprzez rówieśnika - tutora. Uczenie się razem z rówieśnikiem. Wnioski związane z przygotowaniem nauczycieli budujących interakcje w grupie przedszkolnej.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Grupy rówieśnicze
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x metody
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Praca zespołowa
650 9 %a Współdziałanie
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Uczenie się
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Psychologia
658 %a Biologia
658 %a Medycyna i zdrowie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t W trosce o rozwój i wczesną edukację dziecka, %w xx003564611 %w (NUKAT)vtls003564611 %g s. 181-194 %z ISBN 9788377847091
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700722695 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Znaczenie interakcji dziecka z rówieśnikiem. Znaczenie grupy rówieśniczej. Rodzaje interakcji między dziećmi w procesie uczenia się. Uczenie się poprzez współpracę w zespole. Uczenie się poprzez rówieśnika - tutora. Uczenie się razem z rówieśnikiem. Wnioski związane z przygotowaniem nauczycieli budujących interakcje w grupie przedszkolnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz