Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwijanie inteligencji językowej dzieci w wieku przedszkolnym w świetle analiz wybranych ofert wydawniczych skierowanych do nauczycieli

Autorzy:
Jaszczyszyn, Elżbieta (1960- )
Tytuł pełny:
Rozwijanie inteligencji językowej dzieci w wieku przedszkolnym w świetle analiz wybranych ofert wydawniczych skierowanych do nauczycieli / Elżbieta Jaszczyszyn
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
W trosce o rozwój i wczesną edukację dziecka, s. 207-217
Uwagi:
Bibliogr., netogr
Streszcz. ang
Temat:
Inteligencje wielorakie
Wychowanie przedszkolne - metody - Polska - 21 w.
Dziecko w wieku przedszkolnym
Psychologia dziecka
Psycholingwistyka
Nauczyciele przedszkoli
Psychologia
Językoznawstwo
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Poradniki dla nauczycieli - historia - Polska - 21 w.
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02081caa#a2200337#i#4500
001 3222700722702
003 OLSZT 005
005 20240125114134.1
008 160116s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Jaszczyszyn, Elżbieta %d (1960- ).
245 1 0 %a Rozwijanie inteligencji językowej dzieci w wieku przedszkolnym w świetle analiz wybranych ofert wydawniczych skierowanych do nauczycieli / %c Elżbieta Jaszczyszyn.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr., netogr.
520 8 %a Charakterystyka inteligencji językowej (werbalnej, lingwistycznej). Prezentacja wyników badań, w których uczestniczyła grupy pięcioletnich przedszkolaków i ich nauczycielki. Poszukiwano odpowiedzi m.in. na pytanie o to, czy, i w jakim zakresie poradniki metodyczne przeznaczone dla dzieci pięcioletnich uwzględniają działania rozwijające inteligencję językową, jakie profile inteligencji wielorakich posiadają adresaci poradników - dzieci i ich nauczyciele. Wnioski dla praktyki edukacyjnej.
546 %a Streszcz. ang.
650 9 %a Inteligencje wielorakie
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x metody %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Psycholingwistyka
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli
655 9 %a Poradniki dla nauczycieli %x historia %z Polska %y 21 w.
658 %a Psychologia
658 %a Językoznawstwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t W trosce o rozwój i wczesną edukację dziecka, %w xx003564611 %w (NUKAT)vtls003564611 %g s. 207-217 %z ISBN 9788377847091
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700722702 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Charakterystyka inteligencji językowej (werbalnej, lingwistycznej). Prezentacja wyników badań, w których uczestniczyła grupy pięcioletnich przedszkolaków i ich nauczycielki. Poszukiwano odpowiedzi m.in. na pytanie o to, czy, i w jakim zakresie poradniki metodyczne przeznaczone dla dzieci pięcioletnich uwzględniają działania rozwijające inteligencję językową, jakie profile inteligencji wielorakich posiadają adresaci poradników - dzieci i ich nauczyciele. Wnioski dla praktyki edukacyjnej.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz