Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak sprawić, by uczniowie się uczyli? : model ocenianie w dialogu

Autorzy:
Piasta-Siechowicz, Joanna (1965-2021)
Tytuł pełny:
Jak sprawić, by uczniowie się uczyli? : model ocenianie w dialogu / Joanna Piasta-Siechowicz
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Jak budować dobrą szkołę?, s. 267-282
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Uczenie się
Oceny szkolne
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01780caa#a2200229#i#4500
001 3222700723410
003 OLSZT 005
005 20240125114135.4
008 160126s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Piasta-Siechowicz, Joanna %d (1965-2021).
245 1 0 %a Jak sprawić, by uczniowie się uczyli? : %b model <i>ocenianie w dialogu</i> / %c Joanna Piasta-Siechowicz.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <i>Ocenianie w dialogu. Uczeń - nauczyciel - rodzic (OWD)</i> - innowacja programowa, organizacyjna i metodyczna:<br>- opis modelu, nowy wymiar dialogu, planowanie procesów edukacyjnych<br>- znajomość celów uczenia się i oczekiwań, informowanie o postępach w nauce, sposoby odczytywania wyników z KARTY OCENY<br>- atmosfera sprzyjająca uczeniu się, motywowanie i wspieranie uczniów<br>- poczucie odpowiedzialności za własny rozwój - idea pięciu umysłów - dyscyplinujący, syntetyzujący, twórczy, tolerancyjny- respektujący, etyczny<br>- wzajemne uczenie się uczniów, nowatorskie rozwiązania służące rozwojowi ucznia - KARTOTEKA do planowania i rejestrowania osiągnięć ucznia, e-learning ucznia z nauczycielem, DIARIUSZ, TERMINARZ.
650 9 %a Uczenie się
650 9 %a Oceny szkolne
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Jak budować dobrą szkołę?, %g s. 267-282 %w xx003592905 %w (NUKAT)vtls003592905 %z ISBN 9788323340577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700723410 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Ocenianie w dialogu. Uczeń - nauczyciel - rodzic (OWD) - innowacja programowa, organizacyjna i metodyczna:
- opis modelu, nowy wymiar dialogu, planowanie procesów edukacyjnych
- znajomość celów uczenia się i oczekiwań, informowanie o postępach w nauce, sposoby odczytywania wyników z KARTY OCENY
- atmosfera sprzyjająca uczeniu się, motywowanie i wspieranie uczniów
- poczucie odpowiedzialności za własny rozwój - idea pięciu umysłów - dyscyplinujący, syntetyzujący, twórczy, tolerancyjny- respektujący, etyczny
- wzajemne uczenie się uczniów, nowatorskie rozwiązania służące rozwojowi ucznia - KARTOTEKA do planowania i rejestrowania osiągnięć ucznia, e-learning ucznia z nauczycielem, DIARIUSZ, TERMINARZ.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz