Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola poradnictwa edukacyjno-zawodowego w promowaniu wartości edukacji i uczenia się przez całe życie

Autorzy:
Kozański, Zbigniew
Tytuł pełny:
Rola poradnictwa edukacyjno-zawodowego w promowaniu wartości edukacji i uczenia się przez całe życie / Zbigniew Kozański
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Jak budować dobrą szkołę?, s. 395-416
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Poradnictwo zawodowe
Kształcenie ustawiczne
Nadzór pedagogiczny - Polska - 21 w.
Kariera
Nauczanie
Planowanie
Kompetencje kluczowe
Ewaluacja w oświacie
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Zarządzanie i marketing
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02045caa#a2200325#i#4500
001 3222700723536
003 OLSZT 005
005 20240125114135.8
008 160126s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kozański, Zbigniew.
245 1 0 %a Rola poradnictwa edukacyjno-zawodowego w promowaniu wartości edukacji i uczenia się przez całe życie / %c Zbigniew Kozański.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Charakterystyka wymagania "Promowana jest wartość edukacji" - analizy ewaluacji zewnętrznych</li><li>Uczenie się przez całe życie a koncepcja całożyciowego poradnictwa kariery - założenia całożyciowego poradnictwa kariery, całożyciowość, rozwój kompetencji, podmiotowość ucznia</li><li>Podejście prewencyjne: przygotowanie uczniów do kariery i życia w świecie ciągłych zmian, ryzyka i nieprzewidywalnej rzeczywistości - holistyczne podejście</li><li>Przykład dobrej praktyki w ewaluacji wewnętrznej - analiza opinii uczniów na temat zajęć warsztatowych z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego pt. <i>Co dalej po maturze</i></li>
650 9 %a Poradnictwo zawodowe
650 9 %a Kształcenie ustawiczne
650 9 %a Nadzór pedagogiczny %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Kariera
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Planowanie
650 9 %a Kompetencje kluczowe
653 1 0 %a Ewaluacja w oświacie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Zarządzanie i marketing
773 0 # %i // W: %t Jak budować dobrą szkołę?, %g s. 395-416 %w xx003592905 %w (NUKAT)vtls003592905 %z ISBN 9788323340577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700723536 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Charakterystyka wymagania "Promowana jest wartość edukacji" - analizy ewaluacji zewnętrznych
  • Uczenie się przez całe życie a koncepcja całożyciowego poradnictwa kariery - założenia całożyciowego poradnictwa kariery, całożyciowość, rozwój kompetencji, podmiotowość ucznia
  • Podejście prewencyjne: przygotowanie uczniów do kariery i życia w świecie ciągłych zmian, ryzyka i nieprzewidywalnej rzeczywistości - holistyczne podejście
  • Przykład dobrej praktyki w ewaluacji wewnętrznej - analiza opinii uczniów na temat zajęć warsztatowych z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego pt. Co dalej po maturze
  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz