Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Badania własne nauczycieli : możliwość rozwoju i element profesjonalizacji

Autorzy:
Tędziagolska, Magdalena
Kasprzak, Tomasz (socjologia)
Tytuł pełny:
Badania własne nauczycieli : możliwość rozwoju i element profesjonalizacji / Magdalena Tędziagolska, Tomasz Kasprzak
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Jak budować dobrą szkołę?, s. 663-678
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Nauczanie - badanie
Metody badawcze
Nauczyciele
Praca
Doskonalenie zawodowe
Ewaluacja w oświacie
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01770caa#a2200301#i#4500
001 3222700723572
003 OLSZT 005
005 20240215200051.7
008 160126s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Tędziagolska, Magdalena.
245 1 0 %a Badania własne nauczycieli : %b możliwość rozwoju i element profesjonalizacji / %c Magdalena Tędziagolska, Tomasz Kasprzak.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Artykuł przedstawia cele i założenia prowadzenia badań własnych przez nauczycieli w szkole jako działań służących rozwojowi uczniów i samych realizatorów. Odnosi się do kontekstu międzynarodowego i krajowego. Zawiera przykłady konkretnych badań prowadzonych przez nauczycieli uczestniczących w szkoleniach dotyczących badań w szkole prowadzonych w nurcie badań w działaniu.
650 9 %a Nauczanie %x badanie
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Praca
650 9 %a Doskonalenie zawodowe
653 1 0 %a Ewaluacja w oświacie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
700 1 # %a Kasprzak, Tomasz %c (socjologia).
773 0 # %i // W: %t Jak budować dobrą szkołę?, %g s. 663-678 %w xx003592905 %w (NUKAT)vtls003592905 %z ISBN 9788323340577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700723572 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Artykuł przedstawia cele i założenia prowadzenia badań własnych przez nauczycieli w szkole jako działań służących rozwojowi uczniów i samych realizatorów. Odnosi się do kontekstu międzynarodowego i krajowego. Zawiera przykłady konkretnych badań prowadzonych przez nauczycieli uczestniczących w szkoleniach dotyczących badań w szkole prowadzonych w nurcie badań w działaniu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz