Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

"Wyjdź za drzwi, Korczak!" : analiza danych zebranych w procesie ewaluacji zewnętrznej w kontekście procesu kształtowania się podmiotowości ucznia w polskiej szkole

Authors:
Swat-Pawlicka, Magdalena
Full title:
"Wyjdź za drzwi, Korczak!" : analiza danych zebranych w procesie ewaluacji zewnętrznej w kontekście procesu kształtowania się podmiotowości ucznia w polskiej szkole / Magdalena Swat-Pawlicka
Publication Year:
2015
Search in:
Jak budować dobrą szkołę?, s. 703-722
Notes:
Bibliogr
Subject:
Podmiotowość
Nauczyciele
Uczniowie
Metody nauczania
Szkolnictwo
Polska
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01306caa#a2200277#i#4500
001 3222700723608
003 OLSZT 005
005 20240301200107.8
008 160126s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Swat-Pawlicka, Magdalena.
245 1 0 %a "Wyjdź za drzwi, Korczak!" : %b analiza danych zebranych w procesie ewaluacji zewnętrznej w kontekście procesu kształtowania się podmiotowości ucznia w polskiej szkole / %c Magdalena Swat-Pawlicka.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Podmiotowość
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Szkolnictwo
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Jak budować dobrą szkołę?, %g s. 703-722 %w xx003592905 %w (NUKAT)vtls003592905 %z ISBN 9788323340577
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700723608 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form