Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie postaw konsumenckich u dzieci w wieku wczesnoszkolnym

propozycja biblioteki
LDR 01520caa#a2200301#i#4500
001 3222700725390
003 OLSZT 005
005 20240125114137.6
008 151208s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Sochocka, Kinga.
245 1 0 %a Kształtowanie postaw konsumenckich u dzieci w wieku wczesnoszkolnym / %c Kinga Sochocka, Karolina Van Laere.
380 %a Artykuły
520 8 %a Postawy rodziców wobec zakupów i ich wpływ na dzieci. Dziecko jako odbiorca przekazu reklamowego. Dziecko jako konsument.
650 9 %a Konsumenci
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
650 9 %a Dzieci
650 9 %a Reklama telewizyjna
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Edukacja ekonomiczna
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Zarządzanie i marketing
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
700 1 # %a Van Laere, Karolina %d (1978- ).
773 0 # %i // %t Remedium. - %w (OLSZT 005)3222400294499 %g 2015, nr 11,dod. Remedium na Uzależnienia Behawioralne, s. 1-2 %x 1230-7769
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700725390 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Postawy rodziców wobec zakupów i ich wpływ na dzieci. Dziecko jako odbiorca przekazu reklamowego. Dziecko jako konsument.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz