Podstawowe umiejętności w pracy socjalnej i ich kształcenie : porozumiewanie się, rozwiązywanie problemów i konfliktów / Aleksander W. Nocuń, Jerzy Szmagalski
%a WA U/98ZS %c WA U/ZS %d WA U/98AST %d WA U/98MAPs %d KR 119/jk %e PNN %d OLSZT 005
100
1
%a Nocuń, Aleksander.
245
1
0
%a Podstawowe umiejętności w pracy socjalnej i ich kształcenie : %b porozumiewanie się, rozwiązywanie problemów i konfliktów / %c Aleksander W. Nocuń, Jerzy Szmagalski.
260
#
%a Katowice : %b Śląsk, %c 1998.
300
%a 260 s., %b il. ; %c 21 cm.
380
%a Książki
490
1
%a Biblioteka Pracownika Socjalnego
504
%a Bibliogr. s. 252-258.
520
8
%a Umiejętności w psychologii i pedagogice, umiejętności w pracy socjalnej, niewerbalne wyrażanie stosunku emocjonalnego do innych, osobowościowe czynniki efektywnego porozumiewania się, asertywność w porozumiewaniu się, społeczny obieg informacji, rozwiązywanie problemów, bariery twórczego rozwiązywania problemów, rozwiązywanie konfliktów, plusy i minusy konfliktów, zarządzanie konfliktem, konflikt interpersonalny, kształcenie umiejętności (uczenie się przez doświadczenie, techniki symulacyjne, superwizja, informacja zwrotna, zapis wideo), pracownik socjalny w rolach doradcy, mediatora i rzecznika.
650
9
%a Superwizja w pracy socjalnej
650
9
%a Mediacja (socjologia)
650
9
%a Konflikt %x psychologia
650
9
%a Pracownicy socjalni
650
9
%a Szkolenie zawodowe
650
9
%a Komunikacja społeczna
650
9
%a Interakcje społeczne
650
9
%a Nauczanie
650
9
%a Metody nauczania
650
9
%a Opieka społeczna
650
9
%a Komunikacja interpersonalna
658
%a Gospodarka, ekonomia, finanse
658
%a Psychologia
658
%a Edukacja i pedagogika
658
%a Socjologia i społeczeństwo
700
1
#
%a Szmagalski, Jerzy.
710
2
#
%a Wydawnictwo Naukowe "Śląsk". %4 pbl
830
0
%a Biblioteka Pracownika Socjalnego
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700725873 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 83-7164-112-5
Umiejętności w psychologii i pedagogice, umiejętności w pracy socjalnej, niewerbalne wyrażanie stosunku emocjonalnego do innych, osobowościowe czynniki efektywnego porozumiewania się, asertywność w porozumiewaniu się, społeczny obieg informacji, rozwiązywanie problemów, bariery twórczego rozwiązywania problemów, rozwiązywanie konfliktów, plusy i minusy konfliktów, zarządzanie konfliktem, konflikt interpersonalny, kształcenie umiejętności (uczenie się przez doświadczenie, techniki symulacyjne, superwizja, informacja zwrotna, zapis wideo), pracownik socjalny w rolach doradcy, mediatora i rzecznika.
Informacja
Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!
wyszukiwanie rozszerzone - obejmuje warunek w różnych formach ze względu na inne końcówki fleksyjne (stemming), synonimy, brak znaków diakrytycznych itp.
wyszukiwanie precyzyjne - obejmuje warunek tylko w podanej formie. Nie uwzględnia się tutaj innych końcówek fleksyjnych, synonimów, braku znaków diakrytycznych itp.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies
Prześlij opinię
Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.