%a TOR U/PDJR %c TOR U/PDJR %d TOR U/AP %d Ł U/MRs %e PNN %d OLSZT 005
041
1
#
%a pol %h eng
100
1
%a Gordon, Thomas %d (1918-2002).
245
1
0
%a Wychowanie w samodyscyplinie / %c Thomas Gordon ; przeł. Irena Doleżal-Nowicka.
246
1
#
%i Tyt. oryg.: %a Teaching children self-discipline at home and at school
260
#
%a Warszawa : %b Instytut Wydawniczy "Pax", %c 1997.
300
%a 291, [1] s. ; %c 20 cm.
380
%a Książki
504
%a Bibliogr. s. 279-[286].
520
8
%a Co to jest dyscyplina, tradycyjna postawa nagroda-kara, techniki kontrolowania poprzez nagrody, trudności, jakie napotykają rodzice i nauczyciele stosując nagrody, pochwały, czym zastąpić pochwałę, wady i niebezpieczeństwa karania, rezygnacja z karania, jak dzieci reagują na kontrolę (mechanizmy obronne, odwet, sianie ziarna przestępczego zachowania, utrata wpływu kontrolujących), dyscyplinowanie bez użycia władzy i przemocy, zmiana zachowania, nowe sposoby kierowania rodziną i klasą szkolną, kierowanie współdziałające, rozwiązywanie problemów bez porażek, kolizje wartości, dzieci same rozwiązują problemy, akceptacja, aktywne słuchanie, konflikty między dziećmi, dobra dyskusja w grupie.
650
9
%a Wychowanie
650
9
%a Samokontrola
655
9
%a Poradniki dla nauczycieli
655
9
%a Poradniki dla rodziców
700
1
#
%a Doleżal-Nowicka, Irena %d (1923-2017). %e Tłumacz
710
2
#
%a Instytut Wydawniczy "Pax". %4 pbl
856
4
#
%u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700725877 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920
%a ISBN 83-211-1217-X
Co to jest dyscyplina, tradycyjna postawa nagroda-kara, techniki kontrolowania poprzez nagrody, trudności, jakie napotykają rodzice i nauczyciele stosując nagrody, pochwały, czym zastąpić pochwałę, wady i niebezpieczeństwa karania, rezygnacja z karania, jak dzieci reagują na kontrolę (mechanizmy obronne, odwet, sianie ziarna przestępczego zachowania, utrata wpływu kontrolujących), dyscyplinowanie bez użycia władzy i przemocy, zmiana zachowania, nowe sposoby kierowania rodziną i klasą szkolną, kierowanie współdziałające, rozwiązywanie problemów bez porażek, kolizje wartości, dzieci same rozwiązują problemy, akceptacja, aktywne słuchanie, konflikty między dziećmi, dobra dyskusja w grupie.
Інформація
Анонімний користувач не може замовити або зарезервувати документи!
Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.