Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dziecko z zaburzeniami komunikacji o typie mutyzmu : zarys zagadnienia

Authors:
Kuszak, Kinga
Full title:
Dziecko z zaburzeniami komunikacji o typie mutyzmu : zarys zagadnienia / Kinga Kuszak
Publication Year:
2015
Search in:
Przestrzenie dziecka i dzieciństwa, s. 155-172
Notes:
Bibliogr
Subject:
Mutyzm
Psychologia dziecka
Lęk
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01411caa#a2200289#i#4500
001 3222700725979
003 OLSZT 005
005 20240125114137.3
008 160212s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b51016229
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kuszak, Kinga.
245 1 0 %a Dziecko z zaburzeniami komunikacji o typie mutyzmu : %b zarys zagadnienia / %c Kinga Kuszak.
260 # %c 2015.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent.
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia.
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <br>- Mutyzm jako lękowe zaburzenie komunikacji<br>- Wybrane determinanty mutyzmu funkcjonalnego<br>- Specyfika pomocy dziecku z cechami mutyzmu wybiórczego<br>- Zadania nauczyciela w procesie wspierania dziecka z mutyzmem selektywnym.
650 9 %a Mutyzm
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Lęk
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Przestrzenie dziecka i dzieciństwa, %w xx003545386 %w (NUKAT)vtls003545386 %g s. 155-172 %z ISBN 9788377846940
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700725979 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC


- Mutyzm jako lękowe zaburzenie komunikacji
- Wybrane determinanty mutyzmu funkcjonalnego
- Specyfika pomocy dziecku z cechami mutyzmu wybiórczego
- Zadania nauczyciela w procesie wspierania dziecka z mutyzmem selektywnym.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form