Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O przygotowaniu do nieprzygotowania z perspektywy nauczyciela-praktyka

Autorzy:
Skorobogata, Magdalena
Tytuł pełny:
O przygotowaniu do nieprzygotowania z perspektywy nauczyciela-praktyka / Magdalena Skorobogata
Rok wydania:
2012
Szukaj w:
Nauczyciele, s. 165-174
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Kompetencje społeczne
Inteligencja emocjonalna
Postawy
Nauczyciele
Przydatność zawodowa
Relacje międzyludzkie
Szkolnictwo
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01613caa#a2200301#i#4500
001 3222700726259
003 OLSZT 005
005 20240125114137.7
008 160212s2012####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Skorobogata, Magdalena.
245 1 0 %a O przygotowaniu do nieprzygotowania z perspektywy nauczyciela-praktyka / %c Magdalena Skorobogata.
260 # %c 2012.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Rozważania o tym, czy nauczyciel już pracujący w szkole prezentuje otwarty umysł, otwartość na doświadczenia, świadomość tego, że kwalifikacje, z jakimi przychodzi do pracy, są "niedomknięte". O znaczeniu emocji - nauczycieli i uczniów - w procesie kształcenia, o władzy nauczyciela i godności ucznia. O potrzebie stałej uważności i wrażliwości na drugiego człowieka.
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Inteligencja emocjonalna
650 9 %a Postawy
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Nauczyciele, %w xx002966676 %w (NUKAT)vtls002966676 %g s. 165-174 %z ISBN 9788362302628
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700726259 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Rozważania o tym, czy nauczyciel już pracujący w szkole prezentuje otwarty umysł, otwartość na doświadczenia, świadomość tego, że kwalifikacje, z jakimi przychodzi do pracy, są "niedomknięte". O znaczeniu emocji - nauczycieli i uczniów - w procesie kształcenia, o władzy nauczyciela i godności ucznia. O potrzebie stałej uważności i wrażliwości na drugiego człowieka.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz