Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teoriopoznawcze implikacje związku teorii z praktyką w kształceniu akademickim nauczycieli

Autorzy:
Kwiatkowska, Henryka (1940- )
Tytuł pełny:
Teoriopoznawcze implikacje związku teorii z praktyką w kształceniu akademickim nauczycieli / Henryka Kwiatkowska
Rok wydania:
2012
Szukaj w:
Nauczyciele, s. 177-191
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Pedagogika - szkolnictwo wyższe
Nauczyciele
Przydatność zawodowa
Efektywność nauczania
Kształcenie nauczycieli
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01544caa#a2200265#i#4500
001 3222700726263
003 OLSZT 005
005 20240125114137.1
008 160212s2012####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kwiatkowska, Henryka %d (1940- ).
245 1 0 %a Teoriopoznawcze implikacje związku teorii z praktyką w kształceniu akademickim nauczycieli / %c Henryka Kwiatkowska.
260 # %c 2012.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Uwarunkowania zdobywania wiedzy użytecznej w działaniu: Świadomość charakteru pracy nauczyciela. Pojmowanie wiedzy i jej funkcji. Jak rozumiemy użyteczność wiedzy? Rozumienie związku teorii z praktyką. Kontekstualność wiedzy i działania. Jak kształcić dla integrowania w praktyce myśli teoretycznej z działaniem praktycznym.
650 9 %a Pedagogika %x szkolnictwo wyższe
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Nauczyciele, %w xx002966676 %w (NUKAT)vtls002966676 %g s. 177-191 %z ISBN 9788362302628
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700726263 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Uwarunkowania zdobywania wiedzy użytecznej w działaniu: Świadomość charakteru pracy nauczyciela. Pojmowanie wiedzy i jej funkcji. Jak rozumiemy użyteczność wiedzy? Rozumienie związku teorii z praktyką. Kontekstualność wiedzy i działania.
Jak kształcić dla integrowania w praktyce myśli teoretycznej z działaniem praktycznym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz