Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rewitalizacja badań w działaniu : rozszerzenie modelu kształcenia nauczycieli

Autorzy:
Gołębniak, Bogusława Dorota
Tytuł pełny:
Rewitalizacja badań w działaniu : rozszerzenie modelu kształcenia nauczycieli / Bogusława Dorota Gołębniak
Rok wydania:
2012
Szukaj w:
Nauczyciele, s. 193-212
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Kształcenie nauczycieli
Metody badawcze
Nauczyciele
Praca
Pedeutologia
Edukacja i pedagogika
Gospodarka, ekonomia, finanse
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01575caa#a2200277#i#4500
001 3222700726272
003 OLSZT 005
005 20240125114137.5
008 160212s2012####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Gołębniak, Bogusława Dorota.
245 1 0 %a Rewitalizacja badań w działaniu : %b rozszerzenie modelu kształcenia nauczycieli / %c Bogusława Dorota Gołębniak.
260 # %c 2012.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Próba określenia "na nowo" możliwych związków akademickiej pedagogiki z praktykami podejmowanymi w edukacji nauczycieli: "Pedeutologizacja" dyskursu europejskiego. Status badań w działaniu w akademickiej pedagogice. "Rozszerzona" metodologia (extended methodology) jako implikacja "zwrotu działaniowego". Ku "rozszerzonej" edukacji nauczycieli?
650 9 %a Kształcenie nauczycieli
650 9 %a Metody badawcze
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Praca
650 9 %a Pedeutologia
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Gospodarka, ekonomia, finanse
773 0 # %i // W: %t Nauczyciele, %w xx002966676 %w (NUKAT)vtls002966676 %g s. 193-212 %z ISBN 9788362302628
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700726272 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Próba określenia "na nowo" możliwych związków akademickiej pedagogiki z praktykami podejmowanymi w edukacji nauczycieli:
"Pedeutologizacja" dyskursu europejskiego. Status badań w działaniu w akademickiej pedagogice. "Rozszerzona" metodologia (extended methodology) jako implikacja "zwrotu działaniowego". Ku "rozszerzonej" edukacji nauczycieli?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz