Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje społeczne jako doniosły efekt kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym

Autorzy:
Borkowski, Jan
Tytuł pełny:
Kompetencje społeczne jako doniosły efekt kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym / Jan Borkowski
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Kształcenie pedagogów w szkole wyższej, s. 161-178
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz. ang
Temat:
Kompetencje społeczne
Nauczanie
Efektywność nauczania
Szkoły wyższe
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01712caa#a2200325#i#4500
001 3222700726715
003 OLSZT 005
005 20240125114138.8
008 160219s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
035 %a b39163751
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Borkowski, Jan.
245 1 0 %a Kompetencje społeczne jako doniosły efekt kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym / %c Jan Borkowski.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Wątpliwości i kontrowersje związane z definiowaniem i rozumieniem, w teorii i praktyce, istoty kompetencji społecznych jako efektów kształcenia w szkołach wyższych: Kontrowersje w kwestii ministerialnego rozumienia istoty kompetencji społecznych. Propozycja autorskiego ujęcia istoty i struktury kompetencji społecznych.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Szkoły wyższe
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Kształcenie pedagogów w szkole wyższej, %w xx003473935 %w (NUKAT)vtls003473935 %g s. 161-178 %z ISBN 9788375492200
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700726715 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Wątpliwości i kontrowersje związane z definiowaniem i rozumieniem, w teorii i praktyce, istoty kompetencji społecznych jako efektów kształcenia w szkołach wyższych: Kontrowersje w kwestii ministerialnego rozumienia istoty kompetencji społecznych. Propozycja autorskiego ujęcia istoty i struktury kompetencji społecznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz