Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Praca nad agresywnymi zachowaniami dziecka

Authors:
Kałuba-Korczak, Anna
Full title:
Praca nad agresywnymi zachowaniami dziecka / Anna Kałuba-Korczak
Search in:
Wychowanie w Przedszkolu. - 2016, nr 2, s. 2-8
Subject:
Agresywność - zapobieganie
Wychowanie przedszkolne - metody
Agresywność
Dziecko w wieku przedszkolnym
Psychologia dziecka
Zwalczanie
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01442caa#a2200253#i#4500
001 3222700726787
003 OLSZT 005
005 20240125114138.1
008 160218s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %d OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kałuba-Korczak, Anna.
245 1 0 %a Praca nad agresywnymi zachowaniami dziecka / %c Anna Kałuba-Korczak.
380 %a Artykuły
520 8 %a Schemat reagowania w przypadku agresywnych zachowań.Ogólne zasady pracy nad agresywnymi zachowaniami dziecka. Ulotka dla rodziców jak postepować z dzieckiem agresywnym. Karta obserwacji dziecka pod kątem zachowań agresywnych s. 34-35.
650 9 %a Agresywność %x zapobieganie
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x metody
650 9 %a Agresywność
650 9 %a Dziecko w wieku przedszkolnym
650 9 %a Psychologia dziecka
650 9 %a Zwalczanie
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Wychowanie w Przedszkolu. - %w (OLSZT 005)3222400294333 %g 2016, nr 2, s. 2-8 %x 0137-8082
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700726787 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Schemat reagowania w przypadku agresywnych zachowań.Ogólne zasady pracy nad agresywnymi zachowaniami dziecka. Ulotka dla rodziców jak postepować z dzieckiem agresywnym. Karta obserwacji dziecka pod kątem zachowań agresywnych s. 34-35.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form