Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Dydaktyczno-wychowawcze aspekty uniwersytetów dziecięcych

Authors:
Bojarska-Sokołowska, Agnieszka
Full title:
Dydaktyczno-wychowawcze aspekty uniwersytetów dziecięcych / Agnieszka Bojarska-Sokołowska
Search in:
Pobrzeżne problemy współczesnej pedagogiki, s. 37-50
Notes:
Bibliogr
Subject:
Kształcenie rodziców
Uczniowie szkół podstawowych
Wychowanie
Uczniowie klas początkowych
Uniwersytety dziecięce
Polska
Edukacja i pedagogika
Nauka i badania
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01456caa#a2200277#i#4500
001 3222700727654
003 OLSZT 005
005 20240304200224.9
008 160226s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Bojarska-Sokołowska, Agnieszka.
245 1 0 %a Dydaktyczno-wychowawcze aspekty uniwersytetów dziecięcych / %c Agnieszka Bojarska-Sokołowska.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Dydaktyczne aspekty uniwersytetów dziecięcych</li><li>Wychowawcze aspekty uniwersytetów dziecięcych - zajęcia dla dzieci i rodziców
650 9 %a Kształcenie rodziców
650 9 %a Uczniowie szkół podstawowych
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Uniwersytety dziecięce
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Nauka i badania
773 0 # %i // W: %t Pobrzeżne problemy współczesnej pedagogiki, %g s. 37-50 %w b51308046 %z ISBN 9788363911140
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700727654 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Dydaktyczne aspekty uniwersytetów dziecięcych
  • Wychowawcze aspekty uniwersytetów dziecięcych - zajęcia dla dzieci i rodziców

  • We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form