Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Obraz osoby niepełnosprawnej w podręczniku dla klasy I pt. Nasz Elementarz a jego funkcja w kształtowaniu postaw wobec osób z niepełnosprawnością

Authors:
Gajdzica, Zenon
Czyż, Ewelina
Full title:
Obraz osoby niepełnosprawnej w podręczniku dla klasy I pt. Nasz Elementarz a jego funkcja w kształtowaniu postaw wobec osób z niepełnosprawnością / Zenon Gajdzica, Ewelina Czyż
Search in:
Szkoła Specjalna. - 2015, nr 4, s. 279-287
Subject:
Nauczanie
Tolerancja
Nauczanie początkowe
Podręcznik
Osoby z niepełnosprawnością
Stereotyp
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Historia
Medycyna i zdrowie
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01579caa#a2200313#i#4500
001 3222700727748
003 OLSZT 005
005 20240220200044.1
008 160218s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Gajdzica, Zenon.
245 1 0 %a Obraz osoby niepełnosprawnej w podręczniku dla klasy I pt. Nasz Elementarz a jego funkcja w kształtowaniu postaw wobec osób z niepełnosprawnością / %c Zenon Gajdzica, Ewelina Czyż.
380 %a Artykuły
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Tolerancja
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Podręcznik
650 9 %a Osoby z niepełnosprawnością
650 9 %a Stereotyp
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Historia
658 %a Medycyna i zdrowie
700 1 # %a Czyż, Ewelina. %e Autor
773 0 # %i // %t Szkoła Specjalna. - %w (OLSZT 005)3222400293371 %g 2015, nr 4, s. 279-287 %x 0137-818X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700727748 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form