Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Szkoła (wiejska) jako miejsce wykluczenia i marginalizacji społecznej

Autorzy:
Papież, Jan (1947- )
Tytuł pełny:
Szkoła (wiejska) jako miejsce wykluczenia i marginalizacji społecznej / Jan Papież
Rok wydania:
2009
Szukaj w:
Społeczne i resocjalizacyjne asumpty ludzkiego bycia, s. 57-73
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Dostęp do oświaty - Polska
Oświata
Szkolnictwo
Wsie
Marginalizacja społeczna
Wykluczenie społeczne
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01666caa#a2200301#i#4500
001 3222700745147
003 OLSZT 005
005 20240305200141.0
008 160310s2009####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Papież, Jan %d (1947- ).
245 1 0 %a Szkoła (wiejska) jako miejsce wykluczenia i marginalizacji społecznej / %c Jan Papież.
260 # %c 2009.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Wykluczenie i marginalizacja społeczna - wielowymiarowość pojęć</li><li>Szkoła i wykluczenie społeczne</li><li>Podstawowe czynniki marginalizacji i wykluczenia edukacyjnego - nauczyciel, jakość kształcenia, organizacja sieci szkolnej i dojazdów do szkoły, opieka nad dzieckiem w wieku przedszkolnym, jakość habitusu pierwotnego ucznia.
650 9 %a Dostęp do oświaty %z Polska
650 9 %a Oświata
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Wsie
650 9 %a Marginalizacja społeczna
650 9 %a Wykluczenie społeczne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
773 0 # %i // W: %t Społeczne i resocjalizacyjne asumpty ludzkiego bycia, %g s. 57-73 %w xx001735090 %w (NUKAT)vtls001735090 %z ISBN 9788389067531 %z ISBN 9788389067555
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700745147 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Wykluczenie i marginalizacja społeczna - wielowymiarowość pojęć
  • Szkoła i wykluczenie społeczne
  • Podstawowe czynniki marginalizacji i wykluczenia edukacyjnego - nauczyciel, jakość kształcenia, organizacja sieci szkolnej i dojazdów do szkoły, opieka nad dzieckiem w wieku przedszkolnym, jakość habitusu pierwotnego ucznia.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz