Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Scenariusze zajęć i propozycje zabaw integracyjnych

Authors:
Buchner, Anna
Cieślikowska, Dominika
Żytomirska, Katarzyna
Zabłocka, Katarzyna (1975- )
Kruszenko, Katarzyna
Nogaj, Magdalena
Stachurska, Bogumiła
Full title:
Scenariusze zajęć i propozycje zabaw integracyjnych / [autorzy: Anna Buchner, Dominika Cieślikowska, Katarzyna Kruszenko, Magdalena Nogaj, Bogumiła Stachurska, Katarzyna Zabłocka, Katarzyna Żytomirska ; redakcja: Anna Mirska-Czerwińska, Marta Rynkiewicz]
Publication Year:
2015]
Publisher:
[Warszawa : Centrum Edukacji Obywatelskiej
ISBN:
9788364602467
Physical description:
40 s. ; 21 cm
Notes:
Opis wg okł. Na okł. nazwa projektu: "Czytam sobie w bibliotece". Scenariusze inspirowane książkami z serii "Czytam sobie"
Współfinansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Subject:
Czytelnictwo dziecięce - popularyzacja
Edukacja medialna - metody - przedszkola
Edukacja medialna
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Gry edukacyjne
Przedszkola
Edukacja i pedagogika
Media i komunikacja społeczna
Genere / Form:
Książki
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
Co-authors:
Mirska-Czerwińska, Anna (1980- ). Redaktor
Rynkiewicz, Marta. Redaktor
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej (Warszawa). Wydawca
Books
library suggestion
LDR 02553cam#a2200493#i#4500
001 3222700747694
003 OLSZT 005
005 20240125114140.8
008 160323s2015####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 9788364602467
035 %a xx003506901
035 %a (NUKAT)vtls003506901
040 %a KR U/JAK %c KR U/JAK %d KR U/JAKs %d WA M/AH %d WA M/AH %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Buchner, Anna.
245 1 0 %a Scenariusze zajęć i propozycje zabaw integracyjnych / %c [autorzy: Anna Buchner, Dominika Cieślikowska, Katarzyna Kruszenko, Magdalena Nogaj, Bogumiła Stachurska, Katarzyna Zabłocka, Katarzyna Żytomirska ; redakcja: Anna Mirska-Czerwińska, Marta Rynkiewicz].
260 # %a [Warszawa : %b Centrum Edukacji Obywatelskiej, %c 2015].
300 %a 40 s. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
500 %a Opis wg okł. Na okł. nazwa projektu: "Czytam sobie w bibliotece". Scenariusze inspirowane książkami z serii "Czytam sobie".
520 8 %a Siedem scenariuszy zajęć twórczych dla dzieci w wieku od 5 do 8 lat. Na ich podstawie można przeprowadzić w bibliotece cykl warsztatów, podczas których książka jest punktem wyjścia do dalszych artystycznych poszukiwań.
536 %a Współfinansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
650 9 %a Czytelnictwo dziecięce %x popularyzacja
650 9 %a Edukacja medialna %x metody %x przedszkola
650 9 %a Edukacja medialna
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Gry edukacyjne
650 9 %a Przedszkola
655 9 %a Scenariusze zajęć dla przedszkoli
655 9 %a Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Media i komunikacja społeczna
700 1 # %a Cieślikowska, Dominika.
700 1 # %a Żytomirska, Katarzyna.
700 1 # %a Mirska-Czerwińska, Anna %d (1980- ). %e Redaktor
700 1 # %a Rynkiewicz, Marta. %e Redaktor
700 1 # %a Zabłocka, Katarzyna %d (1975- ).
700 1 # %a Kruszenko, Katarzyna.
700 1 # %a Nogaj, Magdalena.
700 1 # %a Stachurska, Bogumiła.
710 2 # %a Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej (Warszawa). %4 pbl
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700747694 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 978-83-64602-46-7

Siedem scenariuszy zajęć twórczych dla dzieci w wieku od 5 do 8 lat. Na ich podstawie można przeprowadzić w bibliotece cykl warsztatów, podczas których książka jest punktem wyjścia do dalszych artystycznych poszukiwań.

Loanable items

Inventory number:
KG 177795
Call number:
W 177795 Wypożyczalnia
Condition:
nowa
List of possible branches and departments:
Show list
Shelving location:
Lokalizacja
Available

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form