Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Internat jako jedna z dróg do autonomicznego funkcjonowania dzieci i młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym : z doświadczeń z pracy w internacie integracyjnym

Autorzy:
Pasymowski, Andrzej
Tytuł pełny:
Internat jako jedna z dróg do autonomicznego funkcjonowania dzieci i młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym : z doświadczeń z pracy w internacie integracyjnym / Andrzej Pasymowski
Rok wydania:
2000
Szukaj w:
Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych, s. 99-110
Uwagi:
Bibliogr
Temat:
Szkolnictwo
Internaty
Wychowanie
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
Uczniowie szkół specjalnych
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02034caa#a2200313#i#4500
001 3222700750728
003 OLSZT 005
005 20240223200120.4
008 160411s2000####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %h ger
100 1 %a Pasymowski, Andrzej.
245 1 0 %a Internat jako jedna z dróg do autonomicznego funkcjonowania dzieci i młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym : %b z doświadczeń z pracy w internacie integracyjnym / %c Andrzej Pasymowski.
260 # %c 2000.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Osiąganie tożsamości osobowej i autonomii a upośledzenie umysłowe</li><li>Rola i znaczenie integracji w kształceniu osób niepełnosprawnych intelektualnie</li><li>Rola internatu w przygotowaniu dzieci i młodzieży do autonomicznego funkcjonowania - akceptacja siebie i internatu, nauka w internacie, aktywizująca rola imprez internackich, wycieczka - formą całorocznej aktywności, wychowawcza rola sportu, zajęcia w bibliotece, samorząd szkołą aktywności.
648 9 %a 1901-2000
648 9 %a 1989-2000
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Internaty
650 9 %a Wychowanie
650 9 %a Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Uczniowie szkół specjalnych
651 9 %a Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie)
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych, %g s. 99-110 %w (OLSZT 005)3222400184213 %z ISBN 8390524880
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700750728 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Osiąganie tożsamości osobowej i autonomii a upośledzenie umysłowe
  • Rola i znaczenie integracji w kształceniu osób niepełnosprawnych intelektualnie
  • Rola internatu w przygotowaniu dzieci i młodzieży do autonomicznego funkcjonowania - akceptacja siebie i internatu, nauka w internacie, aktywizująca rola imprez internackich, wycieczka - formą całorocznej aktywności, wychowawcza rola sportu, zajęcia w bibliotece, samorząd szkołą aktywności.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz