Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Programy wspomagania rozwoju dziecka w "szkole życia"

LDR 02515caa#a2200397#i#4500
001 3222700750794
003 OLSZT 005
005 20240608200350.4
008 160411s2000####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %h ger
100 1 %a Kaniewska, Dorota %c (nauczyciel, tyflopedagog).
245 1 0 %a Programy wspomagania rozwoju dziecka w "szkole życia" / %c Dorota Kaniewska.
260 # %c 2000.
380 %a Artykuły
380 %a Książki
380 %a Publikacje dydaktyczne
380 %a Publikacje fachowe
385 %a Szkoły specjalne
385 %a Nauczyciele
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Charakterystyka podstawowych ograniczeń i możliwości w zależności od stopnia upośledzenia umysłowego</li><li>"Szkoła życia" - cele i zadania</li><li>Praca pedagogiczna z dzieckiem w "szkole życia" - cele i zadania, zasady, metody, formy, osoba wspomagająca rozwój dziecka, planowanie pracy pedagogicznej</li><li>Diagnozowanie poziomu funkcjonowania dziecka w podstawowych sferach aktywności, indywidualny profil rozwoju dziecka, konstruowanie indywidualnego programu wspomagania</li><li>Założenia programów wspomagających rozwój w "szkole życia", etapy terapeutyczno-edukacyjne, obszary oddziaływania pedagogicznego</li><li>Charakterystyka zespołu edukacyjno-terapeutycznego złożonego z 7 uczniów, przykładowy plan tygodniowego ośrodka pracy (tematyka: Przedwiośnie), indywidualne programy rewalidacji.
650 9 %a Metoda ośrodków pracy
650 9 %a Szkoły życia
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Szkoły specjalne
650 9 %a Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Wspomaganie rozwoju
653 # 0 %a Indywidualny Plan Nauczania
655 9 %a Program nauczania
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych, %g s. 139-152 %w (OLSZT 005)3222400184213 %z ISBN 8390524880
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700750794 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Charakterystyka podstawowych ograniczeń i możliwości w zależności od stopnia upośledzenia umysłowego
  • "Szkoła życia" - cele i zadania
  • Praca pedagogiczna z dzieckiem w "szkole życia" - cele i zadania, zasady, metody, formy, osoba wspomagająca rozwój dziecka, planowanie pracy pedagogicznej
  • Diagnozowanie poziomu funkcjonowania dziecka w podstawowych sferach aktywności, indywidualny profil rozwoju dziecka, konstruowanie indywidualnego programu wspomagania
  • Założenia programów wspomagających rozwój w "szkole życia", etapy terapeutyczno-edukacyjne, obszary oddziaływania pedagogicznego
  • Charakterystyka zespołu edukacyjno-terapeutycznego złożonego z 7 uczniów, przykładowy plan tygodniowego ośrodka pracy (tematyka: Przedwiośnie), indywidualne programy rewalidacji.

  • Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz