Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Sześciolatki, nos i tabakiera

Authors:
Stróżyński, Klemens
Full title:
Sześciolatki, nos i tabakiera / Klemens Stróżyński
Search in:
Nowa Szkoła. - 2016, nr 1, s. 23-29
Subject:
Nauczanie początkowe - organizacja
Polityka oświatowa - Polska - 21 w.
Dojrzałość szkolna
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 01547caa#a2200253#i#4500
001 3222700751625
003 OLSZT 005
005 20240125114142.5
008 160418s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005 %d OLSZT 005
100 1 %a Stróżyński, Klemens.
245 1 0 %a Sześciolatki, nos i tabakiera / %c Klemens Stróżyński.
380 %a Artykuły
520 8 %a Propozycja przebudowy systemu kształcenia, bez ustalania wieku szkolnego jako kryterium rozpoczęcia edukacji szkolnej. Podkreślenie znaczenia sprawności językowej ucznia jako drogi do sukcesu w szkole. Rola szkoły w uczeniu polszczyzny pisanej. Uspołecznienie dziecka, nauczenie współpracy w grupie i budowania motywacji do nauki oraz wyposażenie w podstawowe narzędzie uczenia się w całym życiu (język pisany) jako nadrzędny cel pierwszego etapu edukacyjnego.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczanie początkowe %x organizacja
650 9 %a Polityka oświatowa %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dojrzałość szkolna
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Nowa Szkoła. - %w (OLSZT 005)3222400293577 %g 2016, nr 1, s. 23-29 %x 0029-537X
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700751625 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Propozycja przebudowy systemu kształcenia, bez ustalania wieku szkolnego jako kryterium rozpoczęcia edukacji szkolnej. Podkreślenie znaczenia sprawności językowej ucznia jako drogi do sukcesu w szkole. Rola szkoły w uczeniu polszczyzny pisanej. Uspołecznienie dziecka, nauczenie współpracy w grupie i budowania motywacji do nauki oraz wyposażenie w podstawowe narzędzie uczenia się w całym życiu (język pisany) jako nadrzędny cel pierwszego etapu edukacyjnego.

We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

Feedback

Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

Feedback form