Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kultura klasy szkolnej jako przestrzeń stymulowania rozwoju twórczej aktywności werbalnej dzieci na etapie wczesnej edukacji

Autorzy:
Kochanowska, Ewa (pedagogika)
Tytuł pełny:
Kultura klasy szkolnej jako przestrzeń stymulowania rozwoju twórczej aktywności werbalnej dzieci na etapie wczesnej edukacji / Ewa Kochanowska
Szukaj w:
Nowa Szkoła. - 2016, nr 1, s. 38-48
Wokół problemów wychowania i kształcenia dzieci najmłodszych, s. 87-100
Uwagi:
Artykuł opublikowany dwukrotnie - w czasopiśmie i w książce. W książce dodano streszczenie w języku angielskim i bibliografię załącznikową
Temat:
Klasa szkolna (socjologia)
Rozwój psychofizyczny dziecka
Kultura
Język
Nauczanie początkowe
Psychologia nauczania
Uczniowie klas początkowych
Myślenie twórcze
Językoznawstwo
Kultura i sztuka
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 02409caa#a2200337#i#4500
001 3222700751627
003 OLSZT 005
005 20240125114142.9
008 160418s2016####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Kochanowska, Ewa %c (pedagogika).
245 1 0 %a Kultura klasy szkolnej jako przestrzeń stymulowania rozwoju twórczej aktywności werbalnej dzieci na etapie wczesnej edukacji / %c Ewa Kochanowska.
380 %a Artykuły
500 %a Artykuł opublikowany dwukrotnie - w czasopiśmie i w książce. W książce dodano streszczenie w języku angielskim i bibliografię załącznikową.
520 8 %a Celem opracowania jest ukazanie relacji, jakie zachodzą pomiędzy kulturą szkoły i klimatem klasy a rozwijaniem twórczej ekspresji werbalnej dzieci w młodszym wieku szkolnym.<br>Rozważania zostały osadzone w kontekście koncepcji czterech modeli umysłu dziecka i pedagogii J. Brunera, które określają sposób nauczania - uczenia się oraz rozstrzygają o charakterze praktyk edukacyjnych realizowanych w klasach szkolnych w rozmaitych kontekstach kulturowych.
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Rozwój psychofizyczny dziecka
650 9 %a Kultura
650 9 %a Język
650 9 %a Nauczanie początkowe
650 9 %a Psychologia nauczania
650 9 %a Uczniowie klas początkowych
650 9 %a Myślenie twórcze
658 %a Językoznawstwo
658 %a Kultura i sztuka
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // %t Nowa Szkoła. - %w (OLSZT 005)3222400293577 %g 2016, nr 1, s. 38-48 %x 0029-537X
773 0 # %i // W: %t Wokół problemów wychowania i kształcenia dzieci najmłodszych, %g s. 87-100 %w xx003468903 %w (NUKAT)vtls003468903 %z ISBN 9788364788208 %z ISBN 9788361991601
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700751627 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Celem opracowania jest ukazanie relacji, jakie zachodzą pomiędzy kulturą szkoły i klimatem klasy a rozwijaniem twórczej ekspresji werbalnej dzieci w młodszym wieku szkolnym.
Rozważania zostały osadzone w kontekście koncepcji czterech modeli umysłu dziecka i pedagogii J. Brunera, które określają sposób nauczania - uczenia się oraz rozstrzygają o charakterze praktyk edukacyjnych realizowanych w klasach szkolnych w rozmaitych kontekstach kulturowych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz