Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Technika swobodnego tekstu : z cyklu Moje "Ja" wobec pedagogiki Celestyna Freineta

Autorzy:
Smolińska, Halina
Filipiak, Ewa
Chorn, Regina
Tytuł pełny:
Technika swobodnego tekstu : z cyklu Moje "Ja" wobec pedagogiki Celestyna Freineta / Halina Smolińska-Rębas, Ewa Filipiak, Regina Chorn
Rok wydania:
1995
Wydawca:
Otwock ; Warszawa : Polskie Stowarzyszenie Animatorów Pedagogiki C. Freineta, (Gniezno : "Scriptor")
ISBN:
8390296101
Opis fizyczny:
98 s. : faks., fot., rys. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 97-98
Temat:
Techniki Freineta
Język polski (przedmiot szkolny)
Metody nauczania
Nauczanie początkowe
Edukacja i pedagogika
Językoznawstwo
Literaturoznawstwo
Gatunek / Forma:
Książki
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02251cam#a2200361#i#4500
001 3222700752623
003 OLSZT 005
005 20240125114143.1
008 160422s1995####pl#||||g#||||||||#||pol#d
015 %a PB 1998/1183
020 %a 8390296101
035 %a (OCoLC)835055072
035 %a b10916623
040 %a WA N %c WA N %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Smolińska, Halina.
245 1 0 %a Technika swobodnego tekstu : %b z cyklu Moje "Ja" wobec pedagogiki Celestyna Freineta / %c Halina Smolińska-Rębas, Ewa Filipiak, Regina Chorn.
260 # %a Otwock ; Warszawa : %b Polskie Stowarzyszenie Animatorów Pedagogiki C. Freineta, %c 1995 %e (Gniezno : %f "Scriptor").
300 %a 98 s. : %b faks., fot., rys. ; %c 21 cm.
380 %a Książki
504 %a Bibliogr. s. 97-98.
520 8 %a <li>Technika swobodnego tekstu, reminiscencje z zajęć swobodnego tekstu</li><li>Pedagogiczne wykorzystanie swobodnego tekstu - wyzwalanie aktywności twórczej, przykłady wykorzystania swobodnego tekstu, propozycje ćwiczeń językowych opartych na swobodnych wypowiedziach dzieci</li><li>Inspirowanie wypowiedzi twórczych dzieci w trzecim roku edukacji:<br>- snucie dalszego ciągu<br>- rozwijanie akcji opowiadania na podstawie fragmentu lektury<br>- komponowanie opowiadania inspirowanego motywem baśni<br>- komponowanie wypowiedzi pisemnej inspirowanej reprodukcją dzieła plastycznego<br>- komponowanie wypowiedzi pisemnej inspirowanej motywem treściowym utworu i jego ekranizacją
650 9 %a Techniki Freineta
650 9 %a Język polski (przedmiot szkolny)
650 9 %a Metody nauczania
650 9 %a Nauczanie początkowe
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Językoznawstwo
658 %a Literaturoznawstwo
700 1 # %a Filipiak, Ewa.
700 1 # %a Chorn, Regina.
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700752623 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-902961-0-1

  • Technika swobodnego tekstu, reminiscencje z zajęć swobodnego tekstu
  • Pedagogiczne wykorzystanie swobodnego tekstu - wyzwalanie aktywności twórczej, przykłady wykorzystania swobodnego tekstu, propozycje ćwiczeń językowych opartych na swobodnych wypowiedziach dzieci
  • Inspirowanie wypowiedzi twórczych dzieci w trzecim roku edukacji:
    - snucie dalszego ciągu
    - rozwijanie akcji opowiadania na podstawie fragmentu lektury
    - komponowanie opowiadania inspirowanego motywem baśni
    - komponowanie wypowiedzi pisemnej inspirowanej reprodukcją dzieła plastycznego
    - komponowanie wypowiedzi pisemnej inspirowanej motywem treściowym utworu i jego ekranizacją

  • Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

    Nr inwentarza:
    KG 177969
    Sygnatura:
    W 177969 Wypożyczalnia
    Stan fizyczny:
    nowa
    Obsługiwane agendy:
    Wyświetl listę
    Lokalizacja:
    Lokalizacja
    Dostępny

    Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

    Prześlij opinię

    Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

    Formularz