Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje nauczycieli w kontekście konstruowania przez nich kategorii typizacyjnych uczniów

Autorzy:
Mazur, Grażyna
Tytuł pełny:
Kompetencje nauczycieli w kontekście konstruowania przez nich kategorii typizacyjnych uczniów / Grażyna Mazur
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Twórcza codzienność w kształceniu i wychowaniu, s. 165-174
Uwagi:
Streszcz. ang
Temat:
Nauczyciele szkół podstawowych - praca - Polska
Stereotyp
Uprzedzenia
Nauczyciele
Uczniowie
Przydatność zawodowa
Oceny szkolne
Polska
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01757caa#a2200337#i#4500
001 3222700752627
003 OLSZT 005
005 20240125114143.5
008 160419s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Mazur, Grażyna.
245 1 0 %a Kompetencje nauczycieli w kontekście konstruowania przez nich kategorii typizacyjnych uczniów / %c Grażyna Mazur.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
520 8 %a O przemianach, niedostatecznych wobec zmian cywilizacyjnych i społeczno-kultorowych, w polskiej szkole. Prezentacja badań własnych: Próba opisu kategorii typizacyjnych obecnych w wypowiedziach nauczycieli o uczniach. Obrazy ucznia w świadomości nauczycieli. Kompetencje nauczycieli.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Nauczyciele szkół podstawowych %x praca %z Polska
650 9 %a Stereotyp
650 9 %a Uprzedzenia
650 9 %a Nauczyciele
650 9 %a Uczniowie
650 9 %a Przydatność zawodowa
650 9 %a Oceny szkolne
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Twórcza codzienność w kształceniu i wychowaniu, %w xx003315271 %w (NUKAT)vtls003315271 %g s. 165-174 %z ISBN 9788375491913
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700752627 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

O przemianach, niedostatecznych wobec zmian cywilizacyjnych i społeczno-kultorowych, w polskiej szkole. Prezentacja badań własnych: Próba opisu kategorii typizacyjnych obecnych w wypowiedziach nauczycieli o uczniach. Obrazy ucznia w świadomości nauczycieli. Kompetencje nauczycieli.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz