Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje współczesnego nauczyciela w zmieniającej się rzeczywistości edukacyjnej : refleksje z badań terenowych prowadzonych w punktach przedszkolnych

Autorzy:
Kuklo, Mariola
Tytuł pełny:
Kompetencje współczesnego nauczyciela w zmieniającej się rzeczywistości edukacyjnej : refleksje z badań terenowych prowadzonych w punktach przedszkolnych / Mariola Kuklo
Rok wydania:
2014
Szukaj w:
Twórcza codzienność w kształceniu i wychowaniu, s. 237-247
Uwagi:
Streszcz. ang
Temat:
Przedszkola - organizacja - Polska - 21 w.
Nauczyciele przedszkoli - praca - Polska - 21 w.
Rodzice - a przedszkola - Polska - 21 w.
Wychowanie przedszkolne - socjologia - Polska - 21 w.
Dziecko wiejskie
Wychowanie
Polska
Edukacja i pedagogika
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01734caa#a2200313#i#4500
001 3222700753306
003 OLSZT 005
005 20240207200113.8
008 160419s2014####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Kuklo, Mariola.
245 1 0 %a Kompetencje współczesnego nauczyciela w zmieniającej się rzeczywistości edukacyjnej : %b refleksje z badań terenowych prowadzonych w punktach przedszkolnych / %c Mariola Kuklo.
260 # %c 2014.
380 %a Artykuły
520 8 %a Inne formy wychowania przedszkolnego - punkty przedszkolne i zespoły wychowania przedszkolnego. Funkcjonowanie punktów przedszkolnych w środowiskach wiejskich - własne badania etnograficzne. Nauczyciel przedszkola wobec wyzwań nowej rzeczywistości. Przedszkole jako przestrzeń dialogu z rodzicami i środowiskiem lokalnym.
546 %a Streszcz. ang.
648 9 %a 2001-
650 9 %a Przedszkola %x organizacja %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Nauczyciele przedszkoli %x praca %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Rodzice %x a przedszkola %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Wychowanie przedszkolne %x socjologia %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Dziecko wiejskie
650 9 %a Wychowanie
651 9 %a Polska
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Twórcza codzienność w kształceniu i wychowaniu, %w xx003315271 %w (NUKAT)vtls003315271 %g s. 237-247 %z ISBN 9788375491913
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700753306 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Inne formy wychowania przedszkolnego - punkty przedszkolne i zespoły wychowania przedszkolnego. Funkcjonowanie punktów przedszkolnych w środowiskach wiejskich - własne badania etnograficzne. Nauczyciel przedszkola wobec wyzwań nowej rzeczywistości. Przedszkole jako przestrzeń dialogu z rodzicami i środowiskiem lokalnym.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz