Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kompetencje emocjonalne jako przesłanka ku racjonalności w konfliktach szkolnych

Autorzy:
Wosik-Kawala, Danuta
Tytuł pełny:
Kompetencje emocjonalne jako przesłanka ku racjonalności w konfliktach szkolnych / Danuta Wosik-Kawala
Rok wydania:
2015
Szukaj w:
Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym s. 101-111
Uwagi:
Bibliogr
Streszcz w jęz. ang
Temat:
Inteligencja emocjonalna
Kompetencje społeczne
Konflikt - psychologia
Relacje międzyludzkie
Szkolnictwo
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Gatunek / Forma:
Artykuły
Praca. Artykuł
propozycja biblioteki
LDR 01554caa#a2200301#i#4500
001 3222700753572
003 OLSZT 005
005 20240125114143.9
008 160427s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Wosik-Kawala, Danuta.
245 1 0 %a Kompetencje emocjonalne jako przesłanka ku racjonalności w konfliktach szkolnych / %c Danuta Wosik-Kawala.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a Rozważania teoretyczne dotyczące problematyki konflików i kompetencji emocjonalnych jako podstawowych umiejętności wyjścia z sytuacji konfliktowych w szkole. Kompetencje emocjonalne przedstawione są jako triada umiejętności empatycznych, asertywnych oraz efektywnego radzenia sobie ze stresem.
546 %a Streszcz w jęz. ang.
650 9 %a Inteligencja emocjonalna
650 9 %a Kompetencje społeczne
650 9 %a Konflikt %x psychologia
650 9 %a Relacje międzyludzkie
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Psychologia
773 0 # %i // W: %t Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym %g s. 101-111 %w xx003606685 %w (NUKAT)vtls003606685 %z ISBN 9788380192485
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700753572 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

Rozważania teoretyczne dotyczące problematyki konflików i kompetencji emocjonalnych jako podstawowych umiejętności wyjścia z sytuacji konfliktowych w szkole. Kompetencje emocjonalne przedstawione są jako triada umiejętności empatycznych, asertywnych oraz efektywnego radzenia sobie ze stresem.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies

Prześlij opinię

Twoje opinie są dla nas bardzo ważne i mogą być niezwykle pomocne w pokazaniu nam, gdzie możemy dokonać ulepszeń. Bylibyśmy bardzo wdzięczni za poświęcenie kilku chwil na wypełnienie krótkiego formularza.

Formularz