Information

Dear user, the application need JavaScript support. Please enable JavaScript in your browser.

Title of the item:

Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole : perspektywa wielowymiarowa

Authors:
Lewandowska-Kidoń, Teresa
Full title:
Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole : perspektywa wielowymiarowa / Teresa Lewandowska-Kidoń
Publication Year:
2015
Search in:
Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym,, s. 222-238
Notes:
Bibliogr
Streszcz w jęz. ang
Subject:
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych - psychologia
Klasa szkolna (socjologia)
Edukacja włączająca
Marginalizacja społeczna
Odrzucenie rówieśnicze
Szkolnictwo
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Socjologia i społeczeństwo
Edukacja i pedagogika
Genere / Form:
Artykuły
13. Praca. Artykuł
library suggestion
LDR 02232caa#a2200325#i#4500
001 3222700754116
003 OLSZT 005
005 20240125114144.2
008 160427s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
041 0 # %a pol %b eng
100 1 %a Lewandowska-Kidoń, Teresa.
245 1 0 %a Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkole : %b perspektywa wielowymiarowa / %c Teresa Lewandowska-Kidoń.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li><font color=”brown”>Zaburzenia przystosowawcze uczniów</font> ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (mniejsze poczucie własnej wartości, niższa pozycja socjometryczna w klasie, zachowania agresywne) jako źródło konfliktu między różnymi grupami społecznymi: nauczycielami, rodzicami oraz uczniami nieprzejawiającymi trudności.</li><li><font color=”brown”>Niesatysfakcjonujące relacje uczniów</font> ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z innymi uczniami w klasie jako przyczyna pojawienia się i nawarstwiania zaburzeń przystosowawczych.</li><li>Artykuł przedstawia to zjawisko w oparciu o przegląd literatury i badań na ten temat.
546 %a Streszcz w jęz. ang.
650 9 %a Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych %x psychologia
650 9 %a Klasa szkolna (socjologia)
650 9 %a Edukacja włączająca
650 9 %a Marginalizacja społeczna
650 9 %a Odrzucenie rówieśnicze
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
658 %a Socjologia i społeczeństwo
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Komunikowanie się w środowisku szkolnym i pozaszkolnym,, %g s. 222-238 %w xx003606685 %w (NUKAT)vtls003606685 %z ISBN 9788380192485
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754116 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Zaburzenia przystosowawcze uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (mniejsze poczucie własnej wartości, niższa pozycja socjometryczna w klasie, zachowania agresywne) jako źródło konfliktu między różnymi grupami społecznymi: nauczycielami, rodzicami oraz uczniami nieprzejawiającymi trudności.
  • Niesatysfakcjonujące relacje uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z innymi uczniami w klasie jako przyczyna pojawienia się i nawarstwiania zaburzeń przystosowawczych.
  • Artykuł przedstawia to zjawisko w oparciu o przegląd literatury i badań na ten temat.

  • We use cookies to help identify your computer so we can tailor your user experience, track shopping basket contents and remember where you are in the order process

    Feedback

    Your views are very important to us and can be enormously helpful in showing us where we can make improvements. We'd be very grateful if you would spend a few minutes completing the short form.

    Feedback form