Інформація

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Назва предмета:

Gamifikacja przy zastosowaniu gier wideo jako przykład innowacji w procesie kształcenia i wychowania

Автори:
Konopnicki, Adam (pedagog)
Повна назва:
Gamifikacja przy zastosowaniu gier wideo jako przykład innowacji w procesie kształcenia i wychowania / Adam Konopnicki
Дата публікації:
2015
Шукати в:
Współczesne trendy edukacji, s. 61-70
Зауваження:
Bibliogr
Тема:
Grywalizacja
Innowacje
Nauczanie
Zastosowanie i wykorzystanie
Edukacja i pedagogika
Жанр / Форма:
Artykuły
Робота, стаття
пропозиція бібліотеки
LDR 01245caa#a2200253#i#4500
001 3222700754604
003 OLSZT 005
005 20240125114144.3
008 160502s2015####pl#||||g#####|||###|pol#d
040 %a OLSZT 005 %c OLSZT 005 %e PNN %d OLSZT 005
100 1 %a Konopnicki, Adam %c (pedagog).
245 1 0 %a Gamifikacja przy zastosowaniu gier wideo jako przykład innowacji w procesie kształcenia i wychowania / %c Adam Konopnicki.
260 # %c 2015.
380 %a Artykuły
504 %a Bibliogr.
520 8 %a <li>Gamifikacja procesu edukacyjnego jako możliwość innowacji</li><li>Możliwości wdrażania gamifikacji w szkole
650 9 %a Grywalizacja
650 9 %a Innowacje
650 9 %a Nauczanie
650 9 %a Zastosowanie i wykorzystanie
658 %a Edukacja i pedagogika
773 0 # %i // W: %t Współczesne trendy edukacji, %g s. 61-70 %w xx003612989 %w (NUKAT)vtls003612989 %z ISBN 9788373956698
856 4 # %u http://opac.wmbp.olsztyn.pl/site/recorddetail/3222700754604 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC

  • Gamifikacja procesu edukacyjnego jako możliwość innowacji
  • Możliwości wdrażania gamifikacji w szkole

  • Надіслати думку

    Ваш відгук дуже важливий для нас і може бути надзвичайно корисним, щоб показати нам, де ми можемо покращити. Ми були б дуже вдячні, якби ви витратили кілька хвилин, щоб заповнити цю коротку форму.

    Формуляр